اعلام جنگ انانیموس به پلیس مینیاپولیس

به گزارش آناسی، ایسنا نوشت: گروه هکری انانیموس با انتشار ویدیویی در فیسبوک از حمله سایبری خود به نیروی پلیس مینیاپولیس خبر داده و به این نیرو هشدار داد: ما جنایات فراوان شما را برای دنیا افشا خواهیم کرد.

اعلام جنگ انانیموس به پلیس مینیاپولیس

به گزارش دیلی استار، گروه هکری انانیموس در پی اعتراضات به کشته شدن جورج فلوید سیاهپوست به دست پلیس در شهر مینیاپولیس آمریکا علنا به فرماندهی پلیس مینیاپولیس حمله نموده و این نیرو را متهم به ارتکاب مکرر خشونتهای بی رحمانه کرد.

این گروه هکری در پیامی در حسابش در فیسبوک، این نیروی پلیس را متهم به اغماض در قبال رفتاری که مرگ جورج فلوید سیاهپوست را رقم زد، کرد.

در ویدیویی که در فیسبوک منتشر شده، یک راوی که ماسک به صورت دارد می گوید، انانیموس اعتمادی به اینکه این سازمان فاسد عدالت را اجرا کند ندارد بنابراین ما دست به افشای جنایات فراوان شما به دنیا خواهیم زد.

گروه انانیموس بیان کرد، واحد پلیس شهر مینیاپولیس آمریکا سابقه وحشتناکی از خشونت و فساد داشته و پلیس های این نیرو 193 نفر را کشته اند.

گروه انانیموس در این کلیپ به چندین مورد از قتلهای سطح بالای اتفاق افتاده از سوی پلیس مینه سوتا شامل قتل جامار کلارک در سال 2015، قتل فیلاندو کاستیل در سال 2016، قتل جاستین داموند در سال 2017، قتل ترزمن بلوینز در سال 2018 و قتل برایان کوئینونز در سال 2019 اشاره نموده است.

این راوی ماسک زده گفت، مرگ جورج فلوید تنها نوک کوه یخ است. او تاکید نمود افسرانی که مردم را می کشند و مرتکب جنایت می شوند باید جوابگو شوند.

این گروه هکری در ادامه خواهان آن شد که اتهامات کیفری علیه تمامی پلیس های درگیر در پرونده قتل فلوید مطرح گردد نه این که فقط علیه درک چاوین، کسی که زانویش را روی گردن او گذاشته بود.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 11 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1148

به "اعلام جنگ انانیموس به پلیس مینیاپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام جنگ انانیموس به پلیس مینیاپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید