ایده آل و همه فن حریف

به گزارش آناسی، برنامه ریزی روزانه برای رسیدن به اهداف از اهمیت بسزایی برخوردار است. در حقیقت انجام کارهای روزمره بدون برنامه ریزی دقیق و منظم، ناممکن است. بعضی از افراد کارهای خود را روی تکه های رنگارنگ کاغذ می نویسند و آنها را روی صفحه رایانه یا میز خود می چسبانند. ولی امکانات پیشرفته اپلیکیشن های برنامه ریزی قابل مقایسه با هیچ روش دیگری نیست.

ایده آل و همه فن حریف

به گزارش خبرنگاران، شما می توانید با استفاده از اپلیکیشن های برنامه ریزی، یک برنامه دقیق برای خود بسازید. برای آشنایی با برترین اپ های برنامه ریزی روزانه این گزارش را تا سرانجام بخوانید.

حتی اگر ادعا می کنید فردی هستید که در زمان حال زندگی می کنید، حداقل باید وقت دکتر یا وقت یک مهمانی را یادداشت کنید. اما بعضی افراد مانند شاغلین، کار های بسیاری را باید در یک روز انجام دهند. بعلاوه احتمال فراموش شدن این کار ها به علت مشغله های فکری زیاد هم وجود دارد. چنین افرادی می توانند یک اپلیکیشن برنامه ریزی روزانه نصب و برنامه های روزمره خود را به آن وارد نمایند. بعلاوه زمانی که وقت

هر برنامه ای فرارسد، به فرد یادآوری خواهد شد؛ بنابراین با برترین اپ های برنامه ریزی روزانه آشنا شوید تا برنامه ریزی خود را آسان تر از همواره انجام دهید.

Trello

اپلیکیشن Trello یکی از مشهورترین و اولین اپلیکیشن های برنامه ریزی محسوب می گردد. با استفاده از این اپلیکیشن به راحتی می توانید تسک و پروژه های خود را مدیریت کنید. قابلیت هایی مانند معین کردن شرایط انجام کار یا جلسات، تنظیم زمان برای کار یا برنامه موردنظر، ساخت برچسب های مختلف برای انواع برنامه ها، افزودن افراد دیگر برای مدیریت برنامه های تیم، افزودن انواع فایل های مختلف به برنامه، یادآوری هنگام فرارسیدن زمان معین شده و... در این اپلیکیشن وجود دارند. چنین قابلیت هایی، Trello را به یکی از برترین اپ های برنامه ریزی روزانه تبدیل می نماید.

Calendar

حتما شما هم این اپلیکیشن ساخت گوگل را در گوشی هوشمند خود مشاهده نموده اید. ابزار های این اپلیکیشن کامل و استفاده از آن ها بسیار آسان است؛ بنابراین می توان گفت تقویم گوگل به راحتی می تواند تمام احتیاج های افرادی که در پی یک برنامه ریزی عادی هستند را رفع سازد. البته تاریخ میلادی آن ممکن است شما را با مشکلاتی روبه رو کند. ولی به راحتی می توانید تقویم فارسی هم به آن اضافه کنید. در بخش تنظیمات، به General بروید و از گزینه Altenative Calendar، تقویم شمسی را به این اپلیکیشن اضافه کنید. شما می توانید برنامه های روزانه خود را به این اپلیکیشن اضافه کنید و یادداشتی برای آن ها بنویسید. بعلاوه می توانید یک ساعت معین برای برنامه موردنظر خود تنظیم کنید تا آن برنامه به شما یادآوری گردد. حتی می توانید برای سال بعدی هم برنامه ریزی کنید و مطمئن باشید که این اپلیکیشن در زمان معین شده به شما هشدار خواهد داد.

Todoist

این برنامه به علت شباهت خود به اپلیکیشن ترلو، توانست توجه بسیاری را به خود جلب کند. البته ظاهر تودوایست از ترلو زیباتر است و می تواند مخاطبان بیشتری را برای نصب آن ترغیب کند. شما می توانید در این اپلیکیشن ستون هایی با عناوین مختلف ایجاد کنید و شرایط یک پروژه تیمی یا برنامه شخصی خود را کنترل کنید.

در تودوایست به راحتی می توانید وقت انجام یک برنامه یا جلسه را معین کنید تا برنامه قبل از فرارسیدن این زمان به شما هشدار دهد.

Egenda

با استفاده از این اپلیکیشن می توانید پروژه ها، جلسات و انجام تکالیف خود را زمان بندی کنید. با اجندا به راحتی می توانید یک پروژه تیمی و بزرگ را پیش ببرید. رابط کاربری ساده و ابزار های قدرتمند این اپلیکیشن، افراد بسیاری را به خود جذب نموده است. دانشجویان و دانش آموزان می توانند از این اپلیکیشن برای برنامه ریزی پروژه های درسی خود استفاده نمایند. بعلاوه این اپلیکیشن هفت ویجت حرفه ای دارد و می تواند با برنامه هایی مانند کلندر گوگل و اوت لوک همگام سازی گردد.

Any.Do

این اپلیکیشن هم یکی از پرطرفدارترین اپ های برنامه ریزی روزانه محسوب می گردد. طراحی زیبا و قابلیت های آن، تجربه جالب و لذت بخشی به کاربر می دهد. این برنامه شامل قابلیت هایی مانند ساخت فهرست یادآوری ها و اولویت بندی آنهاست. این اپلیکیشن با اندروید و آی اواس سازگار است و می تواند همه انتظارات شما را برآورده کند. با استفاده از اپلیکیشن Any.Do می توانید به برنامه های خود در دستگاه های مختلف دسترسی پیدا کنید. اگر از کاربرانی هستید که از دستیار های صوتی استفاده می کنید، این اپلیکیشن می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد؛ زیرا از دستیار صوتی آمازون و گوگل پشتیبانی می نماید.

Ticktick

با این اپ می توانید وظایف خود را مدیریت کنید و فهرستی برای کار های خود بسازید تا انجام آن ها به شما

یادآوری گردد. این اپلیکیشن برای افراد مختلف یک گزینه مناسب به تعداد می رود و می توان از آن برای برنامه ریزی کار های روزمره و هفتگی استفاده کرد. با استفاده از Ticktick می توانید از زمان خود مفیدتر بهره ببرید. این اپلیکیشن به شما امکان همگام سازی تمام کار ها را با دستگاه های مختلف فراهم می نماید. بعلاوه ویجت این اپلیکیشن، به آسان تر شدن مدیریت وظایف یاری می نماید.

Google Keep

استفاده از این برنامه آسان و ساده است و می توان آن را با اپلیکیشن های دیگر گوگل مانند تقویم و جیمیل همگام سازی کرد. این برنامه قابلیت هایی مانند ساخت فهرست برای کارها، قرار دیدار ها، پروژه های درسی و حتی اهداف، نوشتن یادداشت متنی، صوتی یا تصویری و ساخت چک فهرست دارد. سربرگ های مختلف اپلیکیشن به شما اجازه می دهد یادداشت های خود را دسته بندی و یادداشت های مهم را در بالای صفحه

پین کنید. آرشیو کار های اجرا شده و تنظیم زنگ هشدار برای کار های مهم از دیگر قابلیت های کاربردی این اپلیکیشن است.

Notion

این اپلیکیشن، یکی از دقیق ترین اپلیکیشن ها برای برنامه ریزی و ساخت یک نقشه درسی یا کاری به تعداد می رود. امکانات این اپلیکیشن ممکن است در اپلیکیشن های رقیب وجود نداشته باشد. اگر توانستید با رابط کاربری پیچیده و امکانات وسیع این اپلیکیشن کار کنید، به زودی تاثیرات آن را در زندگی خود خواهید دید. البته این اپلیکیشن برای افرادی که دنبال یک رابط کاربری ساده هستند هم مناسب است. شما در اپلیکیشن Notion می توانید کدنویسی کنید و جدول های کاری خود را در دسته های مختلف مانند کار های روزانه، تکالیف درسی، کار های خانه و کار های اداری قرار دهید.

عبور از روش های سنتی

اگر از علامت زدن روی تقویم دیواری یا دفتر خود خسته شده اید و دیگر نمی خواهید یادآوری کار های خود را به دیگران بسپارید، از اپلیکیشن های برنامه ریزی بهره ببرید تا برنامه ریزی به کاری لذت بخش تبدیل گردد. با یک اپ برنامه ریزی، پیگیری کار ها و رسیدن به اهداف آسان تر خواهد شد. اپ های برنامه ریزی روزانه در همه جا همراه شما هستند و کار هایی که باید انجام دهید را به شما یادآوری می نمایند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1871

به "ایده آل و همه فن حریف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده آل و همه فن حریف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید