بارسلونا در ایتالیا به دنبال مدافع

به گزارش آناسی، مدیران باشگاه بارسلونا برای تقویت خط دفاعی این تیم چشم به جذب مدافعانی از لیگ ایتالیا دارند.

بارسلونا در ایتالیا به دنبال مدافع

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، نشریه اسپانیایی اسپورت چاپ کاتالونیا با انتشار گزارشی مدعی شد، مدیران باشگاه بارسلونا برای تقویت خط دفاعی تیم تحت راهنمایی رونالد کومان چشم به جذب مدافع از لیگ سری A ایتالیا دارند.

براساس این گزارش، بارسلونایی ها شرایط فدریکو فازیو مدافع ایتالیایی و 33 ساله رم، جرمن پتزلا مدافع آرژانتینی و 29 ساله فیورنتینا و متئو موساکیو مدافع آرژانتینی و 30 ساله میلان را به عنوان گزینه های تقویت خط دفاعی خود در نظر دارند.

مدیران این باشگاه کاتالونیایی در پی مصدومیت مدافعان خود یعنی اومتیتی و آرائوخو، قصد دارند تا در ماه ژانویه با باز شدن پنجره نقل وانتقالات زمستانی، گزینه ای ارزان قیمت و البته باتجربه را به ترکیب تیم رونالد کومان اضافه نمایند.

اسپورت همچنین از آنتونیو رودیگر مدافع آلمانی چلسی به عنوان یکی از اصلی ترین گزینه های بارسلونا برای تقویت خط دفاعی یاد نموده است که این فصل نقش پررنگی در تیم تحت راهنمایی فرانک لمپارد نداشته است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1369

به "بارسلونا در ایتالیا به دنبال مدافع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارسلونا در ایتالیا به دنبال مدافع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید