بازی NieR Automata به یک سریال انیمه ای تبدیل خواهد شد

به گزارش آناسی، نیر اتوماتا (Nier: Automata) یکی از عناوین پیروز در سال 2017 بود. این بازی به سبک نقش آفرینی و اکشن بوده که به وسیله یوکو تارو (Yoki Taro) کارگردانی شده بود. شرکت ناشر آن نیز اسکوئر اینکس (Square Enix) و سازنده آن پلاتینوم گیمز (Platinum Games) بود. حال اعلام شده که قرار است از این بازی یک انیمه ساخته گردد.

بازی NieR Automata به یک سریال انیمه ای تبدیل خواهد شد

در جشن 5 سالگی این بازی شرکت اسکوئر اینکس خاطرنشان کرد که یک نسخه انیمیشنی از این بازی ساخته خواهد شد. داستان آن نیز در خصوص 2B، 9S و A2 خواهد بود. این سه اندروید که برای مبارزه ساخته شده اند، در سال 11945 در یک مبارزه قرار می گیرند. این ربات ها علیه ماشین هایی مبارزه خواهد نمود که از کنترل انسان ها خارج شده اند. از طرفی آینده انسانیت نیز در دست این اندرویدها است. در پایان نیز برای این 3 اندروید داستان یکی از تلخ ترین رازهای ممکن افشا می گردد.

اینکه چه کسی این انیمه را کارگردانی خواهد نمود، هنوز تعیین نیست. همینطور اینکه مدت زمان عرضه به همراه تعداد قسمت ها و مواردی از این قبیل نیز ناتعیین است. اینطور که به نظر می رسد شرکت انیپلکس (Aniplex) در ساخت این بازی نقش دارد. این شرکت در گذشته روی انیمه هایی مثل Fullmetal Alchemist و Demon Slayer کار نموده است.

گیم پلی بازی نیر اتوماتا یکی از برترین موارد در سبک خود است. مبارزات روان به همراه شمشیربازی زیبا در کنار استفاده از عناصر مدرن مثل ربات یا مواردی از این دست، باعث شد تا افراد زیادی به آن علاقه مند شوند. در کنار گیم پلی بسیار خوب چیزی که این بازی را از موارد دیگر جدا می نماید داستان شاهکار آن است. همینطور اینکه به علت اینکه چندین پایانی متفاوت دارد، ممکن است در زمینه ساخت انیمه کمی کار سازندگان سخت گردد. با اینحال اینکه چگونه انیمه این بازی ساخته خواهد شد هنوز تعیین نیست.

به طور کلی در انیمه ها یکی از عناصر مهم اکشن است. انیمه بسیار زیبا اکشن را به تصویر کشیده و یکی از برترین راه ها برای نشان دادن اکشن در یک موضوع است. حال با توجه به اینکه نیر هم اکشن خوبی داشته و هم داستان خوبی دارد، پتانسیل بسیار زیادی در زمینه ساخت انیمه پیروز دارد.

منبع: Polygon.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 خرداد 1401 بروزرسانی: 9 خرداد 1401 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 2159

به "بازی NieR Automata به یک سریال انیمه ای تبدیل خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی NieR Automata به یک سریال انیمه ای تبدیل خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید