تخریب درمانی ؛ عجیب ترین روش درمان عصبانیت ، افرادی که به جای مصرف داروهای آرامبخش با پتک و چکش به صورت دسته جمعی لوازم از خانه را خرد می کنند

به گزارش آناسی، شما وقتی عصبانی هستید چه کار می کنید؟ داد و هوار راه می اندازید و شروع می کنید به خرد کردن هر چیزی که دم دستتان بیاید یا همه خشم و ناراحتی تان را به قولی قورت می دهید و فقط با رنگ و رویی قرمز و صورتی جوشیده از خشم تو چشم های طرف زل می زنید؟

تخریب درمانی ؛ عجیب ترین روش درمان عصبانیت ، افرادی که به جای مصرف داروهای آرامبخش با پتک و چکش به صورت دسته جمعی لوازم از خانه را خرد می کنند

به گزارش خبرنگاران، وقت هایی که فکر می کنید دیگر از این زندگی روزمره خسته شده اید و باید یک جوری خودتان را تخلیه کنید چه؟ چینی ها یک راه خوب برای آدم های از همه جا عصبانی پیدا کرده اند. پس اگر فکر می کنید که باید زودتر یک راهی برای اعصاب درب و داغانتان پیدا کنید، بهتر است که راهی چین شوید.

اما گردشگران کشور چشم بادامی ها می توانند در یکی از پارک های این کشور، کلی از کالاهای فرسوده را با چوب و چکش خرد کنند تا بلکه از فشار روانی خودشان به نحوی کم کنند و تا حدودی آرام بگیرند.

مردم اسپانیا اولین کسانی بودند که مثل همیشه با این جشنواره عجیب وغریب مردم دنیا را متوجه خودشان کرده اند

خرد کردن خودرو، تلویزیون، جاروبرقی، لباسشویی، یخچال، میز و هر وسیله از رده خارج شده در پارک چانگشای استان هونان، امروز یکی از جاذبه های گردشگری چین شده و طرفداران پر و پا قرصی از گوشه و کنار دنیا پیدا کرده. شما در این پارک سر سبز می توانید هر قدر که دلتان خواست فریاد بزنید و سر و صدا کنید تا هرچه ته دلتان مانده بیرون بریزد و راحت شوید.

زن ها هم دست کمی ازمردها ندارند مخصوصا اینکه از جایی هم ناراحت باشند

این برنامه بعد از آن شروع شد که روانپزشکان برای درمان افسردگی بیمارانشان تخریب درمانی را تجویز کردند. امروز علم تخریب درمانی یکی از روش های مؤثر تمدد اعصاب و روان کسانی است که از صبح تا شب گرفتار زندگی ماشینی هستند و به یک نوعی از زندگی با همین ماشین ها خسته شده اند.

کار دسته جمعی هم گاهی اوقات واقعا به دل می چسبد به خصوص اگر پای خراب کردن یک وسیله کهنه هم درمیان باشد

خیلی از کسانی که در پارک معروف چین داغ دلشان را روی لوازم های کهنه آنجا خالی کردند، در همان لحظه اول آن قدر به آرامش رسیدند که مثل یک بچه کوچک می خندیدند و شادی می کردند.

مردم طوری به جان لوازم کهنه پارک تفریحی چین می افتند که انگار دشمنشان را دیده اند. البته این وسایل در زندگی ماشینی آنها شاید به نوعی دشمن هم باشد

البته اولین بار این مردم اسپانیا بودند که در سال 2003 روش تخریب درمانی را برای راحتی اعصابشان امتحان کردند اما امروز این روش درمانی ساده در چین بسیار مرسوم شده و گردشگران زیادی را به سرزمین اژدهای زرد کشانده.

خیلی از وسیله هایی که از طریق مردم درب و داغان می شوند تا سال ها هنوز قابل استفاده است مثل همین تلویزیون

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 خرداد 1402 بروزرسانی: 8 خرداد 1402 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 2360

به "تخریب درمانی ؛ عجیب ترین روش درمان عصبانیت ، افرادی که به جای مصرف داروهای آرامبخش با پتک و چکش به صورت دسته جمعی لوازم از خانه را خرد می کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخریب درمانی ؛ عجیب ترین روش درمان عصبانیت ، افرادی که به جای مصرف داروهای آرامبخش با پتک و چکش به صورت دسته جمعی لوازم از خانه را خرد می کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید