خالق یاکوزا: بازی بعدی ام اکشن ماجراجویی با مضامین بزرگسالانه و گیم پلی پیچیده است
به گزارش آناسی، توشیهیرو ناگوشی (Toshihiro Nagoshi)، عضو سابق شرکت سگا و خالق سری Like a Dragon اخیرا سومین سالگرد استودیوی بازی سازی نو خود را جشن گرفته است. او از زمانی که سگا را ترک کرد و استودیوی ناگوشی را تاسیس کرد، تیمی متشکل از 80 کارمند مجرب را جمع آوری نموده است و بی سر و صدا روی اثر نوی کار می نماید که فعلا اطلاعات زیادی از آن در دسترس نیست. در واقع تا به امروز فقط گفته شده است که این پروژه نو یک بازی با تمرکز بر درام است، با این حال، ناگوشی اخیرا جزئیات جالب نوی در خصوص آن ارائه نموده است.
او در مصاحبه ای با مجله فامیتسو، بازی آینده اش را به عنوان یک اثر اکشن ماجراجویی توصیف می نماید که در آن درام در گیم پلی گنجانده شده است. اگرچه ناگوشی به عنوان مدیر کل بر پروژه نظارت دارد، اما خودش در حال نوشتن سناریوهای آن بوده و مستقیما در توسعه سیستم های بازی نقش دارد. به نظر می رسد که تیم سازنده کوشش خود را می نماید تا جنبه های درام بازی را به خوبی تصویر بکشد و در این راه برای نشان دادن هرچه بهتر روابط بین شخصیت ها و انیمیشن های چهره، حتی بعضی از جلسات موشن کپچر را در استودیوهای پرهزینه تر در ایالات متحده به جای ژاپن انجام می دهند. علاوه بر این، ناگوشی بازی را از نظر محتوا و میزان نقشه، اثری با مقیاس بزرگ توصیف می نماید و اشاره می نماید که این استودیو بعلاوه از پیمانکاران برای توسعه استفاده می نماید.
در عین حال، به نظر می رسد ناگوشی مطلع است که با حجم بازی زیاده روی نکند. او میگوید:
در واقع ناگوشی بر این باور است که دوران حجم بالا که زمانی عامل فروش بازی های ویدیویی بود، رو به سرانجام است. او اظهار می نماید که در کوشش است تا بازیکنان بتوانند بازی را در زمان معقولی به سرانجام برسانند، به طوری که بتوانند به راحتی به سراغ اثر دیگری بروند. در نتیجه، تیم سازنده در حال حاضر در کوشش است تا نقشه بازی را کوچک کند، زیرا ظاهرا بسیار بزرگ است. گذشته از اینکه در پی تعادل مناسب از نظر حجم است، ناگوشی بعلاوه مطمئن می گردد که بازی او برای بازیکنان خسته کننده نباشد، البته اشاره می نماید که سیستم بازی ممکن است در ابتدا کمی پیچیده به نظر برسد.
ناگوشی در رابطه با مخاطبین بازی نو خود گفت که این بازی برای بزرگسالان خواهد بود و رده بندی سنی نسبتا بالایی دارد. به نظر می رسد که او امیدوار است که یک نوع بازی غیرمتعارف بسازد که مردم را به همان شیوه ای که سری یاکوزا برای اولین بار ظاهر شد، غافلگیر کند. او می گوید:
او اضافه نمود:
در مصاحبه ناگوشی در سال گذشته، او به گفت که هواداران بازی های قبلی اش را ناامید نخواهد کرد و مطمئن خواهد شد که از اولین بازی استودیو نوش راضی شوند. البته او بعلاوه تاکید نمود که در پی ساخت چیزی مشابه آثار قدیمی خود نخواهد بود.
منبع: Automaton
منبع: دیجیکالا مگ