ببینید؛ اولین تریلر اقتباس تلویزیونی یاکوزا منتشر شد

به گزارش آناسی، به تازگی اولین تریلر از سریال لایو اکشن یاکوزا منتشر شده است که خبر از یک ماجراجویی دیگر با کازوما کیریو (Kazuma Kiryu) می دهد.

ببینید؛ اولین تریلر اقتباس تلویزیونی یاکوزا منتشر شد

اولین بار در ماه ژوئن بود که اعلام شد شرکت آمازون میخواهد مجموعه بازی های ویدیویی Like a Dragon یا همان یاکوزا را به تلویزیون بیاورد. در آن موقع معین شد که این یک سریال شش قسمتی خواهد بود که در دو بخش سه قسمتی منتشر می گردد. در واقع سه قسمت اول در 24 اکتبر (3 آبان) و قسمت های به جامانده در 1 نوامبر (11 آبان) پخش می شوند.

این سریال داستان شخصیت کیریو با بازی ریوما تاکه ئوچی (Ryoma Takeuchi) و دوستان او را در روایتی که به نظر اقتباسی از بازی اول سری است، دنبال می نماید. در کامیک کان سن دیگو نیز معین شد که کنتو کاکو (Kento Kaku) نقش رئیس سازمان نیشیکی و دوست سابق دوران کودکی کیریو را بازی می نماید. تریلر چیز چندان خاصی را به نمایش نمی گذارد و با یک موسیقی خاص با صحنه هایی کوتاه و بیشتر از خالکوبی کردن کیریو، سعی دارد که هواداران را اندکی با حال و هوای سریال آشنا کند.

سری یاکوزا با 9 بازی اصلی، تعداد زیادی اسپین آف و اقتباس های موجود در رسانه های دیگر، پیروزیت بزرگی هم در ژاپن و هم در خارج از آن کسب نموده است. آخرین بازی این سری Like a Dragon: Infinite Wealth بود که عملکرد فوق العاده ای از خود نشان داد. سریال Like a Dragon در پی اقتباس بسیار پیروز آمازون از سری بازی های فال اوت و علاقه گسترده تر صنعت تفریح به چنین اقتباس هایی، بدون شک یکی از مورد انتظارترین سریال ها خواهد بود.

این سریال به کارگردانی ماساهارو تاکه (Masaharu Take) و نویسندگی شان کروچ (Sean Crouch) یوگو ناکامورا (Yugo Nakamura) ساخته خواهد شد. در حال حاضر تا انتشار سریال زمان نسبتا زیادی به جای مانده است و احتمالا تریلرهای بیشتری نیز دریافت کنیم. بعلاوه باید دید که آیا مینی گیم های بعضا خنده دار مجموعه نیز در نهایت به طریقی راهی به سریال پیدا خواهند کرد یا خیر. می توانید در ادامه تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Polygon

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 مرداد 1403 بروزرسانی: 10 مرداد 1403 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 2427

به "ببینید؛ اولین تریلر اقتباس تلویزیونی یاکوزا منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ اولین تریلر اقتباس تلویزیونی یاکوزا منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید