باغ شهر هوس تن بوش؛ اروپایی کوچک در قلب ژاپن

به گزارش آناسی، ژاپن را به نام سرزمین آفتاب همواره تابان می شناسیم، اما هوس تن بوش (Huis Ten Bocsh) باغ شهری است که شب ها می درخشد. دسترسی به آن آسان است و برای رسیدن به آنجا باید مسافر یکی از صدها قطاری که ناکازاکی را به مقصد ساسبو (Sasebo) ترک می نماید، شوید. از ایستگاه ساسبو 5 دقیقه پیاده روی کنید در میانه راه هتلی زیبا به سبک اروپایی ببینید و به ورودی اصلی باغ شهر برسید.

باغ شهر هوس تن بوش؛ اروپایی کوچک در قلب ژاپن

جهت دریافت خدمات ویلا سازی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

برای بازدید از جاذبه های باغ شهر هوس تن بوش ، خرید بلیت یک روزه کافی است، گرچه برای لذت بردن از چند نقطه آن باید کمی اضافه تر بپردازید.

از ورودی اصلی که گذر کنید به اروپای کوچک وارد می شوید با همان حس و حال و طرح و نقش ها. در چند قدمی تان موزه عروسک های تدی واقع شده است. وارد که شوید، دیدن کلکسیونی از تمام عروسک های تدی (Teddy) هیجان انگیز است. قوانین سفت وسخت سایر موزه ها را از سر بیرون کنید، اینجا می توانید از جای جای موزه با هرچه چشم تان را گرفت عکس بگیرید.

اگر در دل هوای داشتن یکی از این عروسک ها را کردید کافی است به فروشگاه کنار موزه بروید و عروسک تان را انتخاب کنید. خیلی نگران قیمت ها نباشید اما اگر عروسکی که انتخاب کردید ساخت ژاپن باشد کمی برایتان گران تمام می گردد.

به قدم زدن ادامه دهید کمی آن طرف تر باغ لاله ها و آسیاب های بادی کوچک هلندی انتظارتان را می کشد.

تنوع جاذبه های این باغ شهر با فضای اروپایی شما را به وجد می آورد. رستوران های متعدد هوس تن بوش تنوع غذایی بی نظیری دارند، از غذاهای آسیایی گرفته تا اروپایی هرچه سفارش دهید آماده طبخ است.

کافه آمستردام، برای استراحت و لذت بردن از اجراهایی که هر روز سال روبروی کافه برگزار می گردد بهترین انتخاب است.

از میان همه شگفتی ها سه جای دیدنی را هرگز نباید از دست داد. موزه هنر جادویی (Trick Art Museum)، موزه شکلات و برجی که می توانید از بالای آن سرتاسر باغ شهر را نظاره کنید.

در چندین نقطه از موزه هنر جادویی می توانید عکس های خنده دار بگیرید. با خرید بلیت ورودی موزه شکلات می توانید شکلات هایی با طعم های مختلف و نوشیدنی های شکلاتی را تجربه کنید.

بهترین زمان برای بازدید از برج، حدود ساعت 7 عصر، زمانی که خورشید غروب می نماید و هوس تن بوش به شب روشنایی می بخشد. تصاویری که در ادامه می بینید نمای نیمی از اروپای کوچک از نگاه برج است. برای ثبت چنین تصاویری باید کمی شکیبا باشید، برج شلوغ است و اشتیاق گردشگران به ثبت صحنه های خاطره انگیز بسیار زیاد.

درست در کنار برج، باغ روشنایی واقع شده است که متناسب با گردش زمین و تغییر فصل ها، نورپردازی آن تغییر می نماید و طرح حیوانات و فضاهای مختلف با چراغ های خیره کننده مجسم می گردد.

شدت نورپردازی و طراحی دقیق رنگ ها تا حدی است که غیرحرفه ای ترین عکاس ها هم می توانند عکس های تبلیغاتی بگیرند. قدم زدن هنگام شب در این باغ شهر فضای به یادماندنی را در خاطرتان رقم خواهد زد.

منبع : fun-japan

منبع: کجارو
انتشار: 20 مهر 1399 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1294

به "باغ شهر هوس تن بوش؛ اروپایی کوچک در قلب ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باغ شهر هوس تن بوش؛ اروپایی کوچک در قلب ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید