با تمام توانایی هایی که دارم از کشف راز هواپیمای مالزیایی ناتوانم!

به گزارش آناسی، خبرنگاران: معمای ناپدید شدن هواپیمای مسافربری خطوط هواپیمایی مالزی به حدی پیچیده است که کاشف بقایای کشتی تایتانیک هم از کشف راز آن اظهار ناتوانی کرد.

با تمام توانایی هایی که دارم از کشف راز هواپیمای مالزیایی ناتوانم!

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری اسکای نیوز؛ دیوید گالو مردی که کاشف راز غرق شدن و بقایای کشتی عظیم تایتانیک بوده و تنها کسی که توانسته بود بعد از گذشت 2 سال سقوط هواپیمای فرانسوی، جعبه سیاه آن را بیابد گفت: راز و معمای ناپدید شدن هواپیمای مالزیایی به حدی پیچیده است که من از هم اکنون اعلام می کنم قادر به انجام هیچ کاری برای ان نیستم و از عهده و توان من خارج است!.

وی که لقب کاشف اقیانوس ها را به خود اختصاص داده است درباره راز شگفت انگیز ناپدید شدن هواپیمای مسافربری مالزیایی گفت: تنها راه برای کشف علت واقعی حادثه ناپدید شدن هواپیمای مالزی دسترسی به جعبه سیاه است که با اوصاف فعلی دسترسی به آن هم امری دور از ذهن به نظر می رسد.

وی که کاشف جعبه سیاه هواپیمای فرانسوی ناپدید شده در سال 2009 در این باره گفته است: با تمام شناختی که در کار خود دارم می توانم به جرات بگویم کشف واقعیت و راز مربوط به معمای ناپدید شدن این هواپیمای مالزی از توان من خارج است.

وی برای کاستن از حجم فشارهای وارده به مقامات مالزی و به خصوص بار سنگینی که اکنون بر دوش وزیر راه و ترابری مالزی است گفت: از همان ابتدای امر اتهام زدن به مقامات مالزی در مورد بی دقتی یا کاستی در این امر مساله کار بسیار ساده ای است اما اگر بخواهید، این موضوع را به صورت جدی پیگیری کنید متوجه خواهید شد که این مساله واقعا پیچیده است و هیچ کس بر روی زمین نمی تواند مسئول واقعی این حادثه باشد.

وی ضمن ابراز همدردی با بازماندگان هواپیمای ناپدید شده مالزیایی گفت: درک می کنم چه غم سنگینی را تحمل می کنید، اما به شما اطمینان می دهم مقامات مالزی به صورت جدی با یاری چندین کشور دیگر در حال پیگیری جدی این سانحه هستند.

وی در ادامه گفت: در حادثه مربوط به پرواز خطوط هواپیمایی فرانسه اولین آثار ناشی از سقوط این هواپیما 5 روز از وقوع حادثه کشف شد، ولی کشف جعبه سیاه آن هواپیما از من و تیمم نزدیک به دوسال تمام زمان گرفت، و من در سال 2011 پیروز به کشف جعبه سیاه آن شدم.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد بقایای هواپیما در راستا اصلی پروازش کشف گردد، چرا که دریا در آن راستا کم عمق تر است و می توان به سادگی لاشه هواپیما را کشف کرد، اما اگر تغییر راستا داده باشد ممکن است در قسمت های بسیار عمیق اقیانوس سقوط نموده باشد که در چنین حالتی احتمال کشف آن بسیار بعید خواهد بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 18 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 410

به "با تمام توانایی هایی که دارم از کشف راز هواپیمای مالزیایی ناتوانم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با تمام توانایی هایی که دارم از کشف راز هواپیمای مالزیایی ناتوانم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید