بدلکاری در سینما حرفه ای شده است

به گزارش آناسی، یک طراح بدلکاری می گوید: بسیاری از تولیدات سینمایی در توجه و استفاده از بدلکاری حرفه ای شده و این اتفاقی شگفت انگیز در کار ماست.

بدلکاری در سینما حرفه ای شده است

امیر بدری رکورددار پرش از ارتفاع در دنیا که به تازگی طراح بدلکاری فیلم قاتل و وحشی حمید نعمت الله شده است، به خبرنگاران می گوید: تولیدات سینمایی و شبکه نمایش خانگی به طرز جالبی در زمینه بدلکاری در حال پیشرفت هستند و سر هر پروژه برای تمرین کلی وقت گذاشته می گردد. آن ها حتی برای سکانس های ساده هم از ما دعوت به همکار می نمایند و این اتفاقی با توجه به حرفه ای شدن پروژه ها برای ما خیلی لذت بخش است.

بدری پیش از این طراحی بدلکاری فیلم های زیادی را در ایران انجام داده و احتمالا سال جاری هم در جشنواره فیلم فجر چند فیلم خواهد داشت.

او در حال حاضر در فیلم های سینمایی قاتل و وحشی به کارگردانی حمید نعمت الله، گربه سیاه به کارگردانی کریم امینی و رمانتیسم عماد و طوبا به کارگردانی کاوه صباغ زاده همکاری می نماید.

امیر بدری برنده جایزه SAG AWARD از انجمن بازیگران آمریکا طراحی سکانس های اکشن و بدلکاری سریال نمایش خانگی قورباغه به کارگردانی هومن سیدی و هم گناه مصطفی کیایی را نیز بر عهده دارد.

قاتل اهلی، جرم و متروپل مسعود کیمیایی، نهنگ عنبر 2 سامان مقدم، آرایش غلیظ حمید نعمت الله، مغزهای کوچک زنگ زده هومن سیدی و متری شیش ونیم سعید روستایی از دیگر فیلم هایی است که بدری طراح بدلکاری آن بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 621

به "بدلکاری در سینما حرفه ای شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدلکاری در سینما حرفه ای شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید