برنامه دریافت تیک آبی توییتر متوقف شد

به گزارش آناسی، توییتر هشت روز پس از بازگشایی فرآیند آنالیز هویت افراد برای دریافت تیک آبی، آنالیز درخواستهای عمومی را متوقف کرد.

برنامه دریافت تیک آبی توییتر متوقف شد

توییتر گفت این برنامه برای آنالیز درخواستهایی که تا به امروز ارسال شده اند، متوقف شده است. این شرکت در توییتی گفت دریافت درخواستهای احراز هویت برای تیک آبی بزودی دوباره شروع می گردد.

تیک آبی برای تایید هویت حساب یک کاربر طراحی شده است. حسابهایی که درخواست احراز هویت می دهند باید در شش گروه شامل 1- دولت 2- شرکتها، برندها و سازمانها، 3- سازمانهای خبری و خبرنگاران 4- سرگرمی 5- ورزش و بازی 6- فعالان سازمان دهندگان و سایر افراد تاثیرگذار قرار داشته باشند.

این شرکت پیش از این اعلام نموده بود برنامه درخواست احراز هویت را تا چند هفته آینده به صورت تدریجی برای کاربران عرضه می نماید. در فرآیند جدید آنالیز هویت صاحب حساب، هر کسی می تواند از بخش تنظیمات حساب خود برای احراز هویت درخواست کند.

کاربران برای این که واجد احراز هویت شوند، باید در 12 ماه گذشته تابع قوانین توییتر بوده و در شش ماه گذشته در این پلتفرم فعال بوده باشند. همچنین حساب توییتری باید شامل یک تصویر و یک نشانی ایمیل یا شماره تلفن تایید شده باشد. کاربرانی که تایید شوند، تیک آبی را به صورت اتوماتیک دریافت خواهند کرد. کسانی که درخواستشان رد گردد، 30 روز پس از تصمیم توییتر می توانند مجددا درخواست نمایند.

بر اساس گزارش بیزنس اینسایدر، سیستم درخواست عمومی توییتر در سال 2017 متوقف شد اما چهره های برجسته همچنان قادر به دریافت تیک آبی در این شبکه اجتماعی بودند.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 4 تیر 1400 بروزرسانی: 4 تیر 1400 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1783

به "برنامه دریافت تیک آبی توییتر متوقف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه دریافت تیک آبی توییتر متوقف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید