برگزاری ویژه برنامه شبانگاه داغ محیط زیستی در فارس

به گزارش آناسی، مدیر امور فناوری و طرح های کاربردی دانشگاه شیراز از برگزاری ویژه برنامه شبانگاه داغ محیط زیستی، از سوی دبیرخانه احیای تالاب های استان فارس خبر داد.

برگزاری ویژه برنامه شبانگاه داغ محیط زیستی در فارس

به گزارش خبرنگار استان های خبرنگاران، سیدفخرالدین افضلی، مدیر امور فناوری و طرح های کاربردی دانشگاه شیراز با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران، گفت: شبانگاه داغ محیط زیستی، نام پنل هایی است، مرکب از استادان، پژوهشگران و صاحبان نظران فن محیط زیست که با موضوعات داغ محیط زیستی ایران و جهان از سرتاسر کشور دور هم جمع شده اند و در کنار جشنواره ملی استارتاپ محیط زیستی حرفه سبز ازسوی دبیرخانه احیای تالاب های استان فارس برگزار می شود.

سیدفخرالدین افضلی ضمن دعوت از عموم افراد برای شرکت در این برنامه ها، گفت: این سلسله برنامه های شامگاهی که از 9خرداد تا 21 تیرماه ترتیب یافته است، هرشب ساعت 20، به صورت برخط (آنلاین) برگزار خواهد شد. شرکت برای عموم آزاد و رایگان است و در صورت تمایل شرکت کنندگان، گواهی معتبر نیز صادر می شود.

مدیر امور فناوری و طرح های کاربردی دانشگاه شیراز سخنرانان این برنامه های شبانگاهی 52 نفر هستند که در قالب پنل های چندنفره و مجذوب کننده برنامه ریزی شده است. به منظور تشویق شرکت کنندگان نیز، جوایز ارزشمندی در نظر گرفته شده است که در چارچوب تبین مفاهیم محیط زیستی تعلق خواهد گرفت.

وی ادامه داد: در کنار جشنواره ملی استارتاپ محیط زیستی حرفه سبز، کارگاه های کسب وکار نیز با همکاری دفتر نوآوری و کارآفرینی دانشگاه شیراز هر روز به صورت آنلاین به مدت 3 هفته برگزار خواهد شد و مهارت های لازم کسب وکار در اختیار شرکت کنندگان، علاقه مندان و اعضای استارتاپی شرکت کننده قرار خواهد گرفت. در این بخش نیز صدور گواهی معادل حداقل 20 ساعت دوره کارآموزی و کارورزی در نظر گرفته شده است.

شایان ذکر است، جشنواره ملی محیط زیستی حرفه سبز از اسفندماه 1400 شروع به ثبت نام کردند و برنامه ها و کارگاه های آن از 7 خرداد تا 6 مرداد 1401 طبق برنامه زمانبندی اعلام شده در سایت، با راه حل ارائه شده برای حضور، ازسوی دانشگاه شیراز و اداره کل حفاظت محیط زیست استان فارس ادامه دارد.

گفتنی است، ثبت نام ایده های استارتاپی نیز که بخش اصلی این جشنواره است، تا 10 تیرماه تمدید شده و علاقه مندان به شرکت در استارتاپ محیط زیستی که تسهیلات متنوعی ازجمله جایزه 15 میلیون تومانی ایده برتر و همچنین محل کسب وکار رایگان، منتورینگ رایگان و سایر تسهیلات مالی دیگر را شامل می شود، می توانند استفاده کنند.

حمایت این جشنواره ازسوی مراکز مختلفی همچون پارک علم و فناوری، صندوق ملی محیط زیست و دیگر نهاد ها به صورت مادی و بقیه موارد به صورت معنوی دیده شده است.

علاقه مندان محیط زیست به ویژه دانشجویان و پژوهشگران حوزه محیط زیست، می توانند برای شرکت در این سلسله شبانگاه و کسب اطلاعات بیش تر، به سایت جشنواره، به نشانی https://evnd.co/HxIBm مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 تیر 1401 بروزرسانی: 18 تیر 1401 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 2196

به "برگزاری ویژه برنامه شبانگاه داغ محیط زیستی در فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری ویژه برنامه شبانگاه داغ محیط زیستی در فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید