بهترین هتل های لوکس گوانجو

به گزارش آناسی، بهترین هتل های لوکس گوانجو ، کاخ های خدمات و استایل هستند. اقامت در آسمان خراش ها و بناهای برجسته گوانجو به شما ثابت خواهد نمود، هزینه ای که صرف اقامت در آن ها نموده اید ارزشش را داشته است. از اینترنت پرسرعت وای فای و انواع رستوران ها گرفته، بهترین هتل های لوکس گوانجو ، پکیج کاملی از اقامتی بی کم و کاست را در اختیار شما قرار می دهند. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید تا شما را با بعضی از بهترین هتل های لوکس گوانجو آشنا کنیم.

بهترین هتل های لوکس گوانجو

با تور گوانجو یه جذابترین شهر چین سفر کنید، ترکیبی از مدرنیته و سنت چینی که در یکجا جمع شده اند.

1. ال ان هتل فایو گوانجو(LN Hotel Five)

با اقامت در ال ان هتل فایو گوانجو، تنها 15 دقیقه با موزه وسترن هان فاصله خواهید داشت. این هتل امکانات رفاهی مانند روزنامه های رایگان در لابی هتل، خشکشویی، لباسشویی و میز پذیرش 24 ساعته را در اختیار مسافران قرار می دهد. همچنین هتل مجهز به ترانسفر فرودگاهی می باشد. از دیگر امکانات این هتل می توان به پارکینگ رایگان اشاره نمود.

امتیاز: 4.8 از 5

آدرس: No.277 Yanjiang Zhong Road, Guangzhou, Guangdong, China, 510110

2. هتل فور سیزنز گوانجو(Four Seasons Guangzhou)

با اقامت در هتل فور سیزنز گوانجو در شهر گوانجو، تنها 15 دقیقه با ماشین با مجموعه نمایشگاه های کانتون و موزه گوانجو فاصله خواهید داشت. این هتل امکانات رفاهی شامل یک مرکز تجاری، و خدمات چک- این سریع را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین هتل فور سیزنز مجهز به ترانسفر فرودگاهی به صورت 24 ساعته، و پارکینگ رایگان است.

امتیاز: 4.6 از 5

آدرس: Tianhe, Guangzhou, China, 510620

3. هتل ماندارین اوریینتال گوانجو(Mandarin Oriental Guangzhou)

با اقامت در هتل ماندارین اوریینتال گوانجو، در مرکز شهر گوانجو خواهید بود و با ماشین تنها 15 دقیقه با مجموعه نمایشگاه های کانتون و پارک یوکشیو فاصله خواهید داشت. این هتل امکانات رفاهی شامل اینترنت وای فای، یک مرکز تجاری و خدمات چک- این سریع را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. این هتل با مساحت 1740 متر مربع مجهز به یک اتاق جلسه، سرویس رایگان برای ایستگاه قطار و پارکینگ رایگان است.

امتیاز: 4.7 از 5

آدرس: 389 Tianhe Rd, TianHe ZhongXin, Tianhe Qu, Guangzhou Shi, Guangdong Sheng, China, 510620

4. هتل وستین پاژو گوانجو(Westin Pazhou)

هتل وستین پاژو گوانجو با سرمایه گذاری نمایشگاه کانتون و مدیریت هتل ها و ریزورت های جهانی استار وود بنا شده است. هتل وستین پاژو با قرارگرفتن در محل نمایشگاه های بین المللی گوانجو، هم نمایی تماشایی به رود پرل و هم آسمان شهر گوانجو دارد. هتل وستین پاژو تنها هتلی است که به مرکز نمایشگاه ها و کنوانسیون های بین المللی گوانجو دسترسی مستقیم دارد. تختخواب های این هتل به گونه ای طراحی شده اند که می توانید از استراحت بر روی آن ها لذت ببرید. بنابراین از اینکه شب بسیار راحتی داشته اید، در طول روز به هیچ وجه احساس خستگی نخواهید کرد. بنابراین پیشنهاد می کنیم که مهمان یکی از 325 اتاق یا سوئیت های بزرگ و راحت این هتل شوید.

امتیاز: 4.5 از 5

آدرس: 681 Fengpu Middle Rd, Haizhu Qu, Guangzhou Shi, Guangdong Sheng, China, 510335

5. شونده ماریوت هتل گوانجو(Shunde Marriott Hotel)

با اقامت در شونده ماریوت هتل گوانجو واقع در منطقه فوشن، تنها 13 دقیقه با ماشین تا باغ کینگ هوای فاصله خواهید داشت. این هتل امکانات رفاهی از قبیل اینترنت بی سیم، یک مرکز تجاری، و سرویس ماشین های لیموزین را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. این هتل با مساحت 1785 متر مربع، فضایی را به عنوان اتاق کنفرانس در اختیار مهمانا خود قرار می دهد. همچنین در این هتل پارکینگ رایگان در دسترس است.

امتیاز: 4.3 از 5

آدرس: 388 Nanguo E Rd, Shunde Qu, Foshan Shi, Guangdong Sheng, China, 528300

6. هتل کراون پلازا گوانجو هوادو(Crowne Plaza Guangzhou Huadu)

هتل کراون پلازا گوانجو هوادو نخستین هتل 5 ستاره در ناحیه هوادو است. این هتل در قلب فرودگاه بین المللی بایون گوآنگجو قرار گرفته است. هتل کراون پلازا با ماشین 10 دقیقه تا فرودگاه، منطقه هوادو و بازار تجاری جواهرات و 40 دقیقه تا مرکز شهر گوانجو و مرکز نمایشگاه های بین المللی پاژو فاصله دارد. به علاوه این هتل مجهز به ترانسفر فرودگاهی است و همچنین اتوبوس های شاتل منظمی بین هتل و مرکز نمایشگا ه های بین المللی پاژو در حال خدمات رسانی هستند.

امتیاز 4.5 از 5

آدرس: No. 189 Ying Bin Da Dao, Huadu District, Guangzhou, China, 510800

7. گوانجو ماریوت هتل تیانهی(Guangzhou Marriott Hotel Tianhe)

گوانجو ماریوت هتل تیانهی در منطقه تجاری تیانهی و در مجاورت رودخانه پرل قرار گرفته است. این هتل در نزدیکی مترو واقع شده است و تنها 5 دقیقه با آن فاصله دارد. فاصله آن تا مرکز نمایشگاه های بین المللی گوانجو نیز 15 دقیقه است. هتل گوانجو ماریوت درست در سمت راست مرکز خرید گرند ویوو قرار گرفته است. همچنین در این منطقه به بیش از 750 مغازه و رستوران دسترسی خواهد داشت. اتاق ها و سوئیت های مخصوص مهمانان مجهز به تخت خواب های لوکس دستگاه تهویه هوا، و اینترنت پر سرعت است.

امتیاز 4.5 از 5

آدرس: 228 Tianhe Rd, TianHe ZhongXin, Tianhe Qu, Guangzhou Shi, Guangdong Sheng, China, 510620

8. هتل ریتز کارلتون گوانجو(The Ritz-Carlton)

درست در طول رودخانه و پایین مرکز نمایشگاه های بین المللی گوانجو هتل ریتز کارلتون گوانجو قرار گرفته است. این هتل مجهز به امکانات رفاهی مدرن و لوکس و خدمات بی عیب و نقص است. هتل ریتز کارلتون نزدیک نمایشگاه کانتون و برج کانتون و در مجاورت خانه اپرای گوانجو و موزه ملی گوانجو قرار گرفته است و نمایی پانورامیک به دریاچه زیبای پرل دارد.

امتیاز 4.6 از 5

آدرس: 3 Xingan Rd, Tianhe Qu, Guangzhou Shi, Guangdong Sheng, China, 510620

9. هتل لانگهام پلیس گوانجو(Langham Place Guangzhou)

هتل لانگهام پِلِیس گوانجو با طراحی مدرن و نوآورانه و مهمان نوازی بی نظیر خود میزبان بسیاری از مهمانان است. این هتل شیک با طراحی خارجی نمادین خود یکی از بناهای برجسته گوانجو به شمار می رود. موقعیت مرکزی این هتل نیز دسترسی آسانی به شبکه حمل و نقل و جاذبه های گردشگری گوانجو دارد. هتل لانگهام در مجاورت مرکز نمایشگاه های بین المللی گوانجو و در نزدیکی مراکز خرید شهر قرار گرفته است و هم میزبان گردشگران و هم میزبان مسافران تجاری است. این هتل 500 اتاق و سوئیت فوق العاده و لوکس دارد که مساحت آن ها از 42 متر مربع تا 260 مترمربع متغییر است. اتاق های 260 متری در حقیقت اتاق های پنت هاوس این هتل هستند و بسیار لوکس می باشند.

امتیاز 4.5 از 5

آدرس: 638 Xingang E Rd, Haizhu Qu, Guangzhou Shi, Guangdong Sheng, China

منبع: فلای تودی
انتشار: 31 تیر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 216

به "بهترین هتل های لوکس گوانجو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هتل های لوکس گوانجو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید