تور اروپا ارزان: بوسکتس برترین بازیکن مراحل حذفی لیگ ملت های اروپا، جایزه برترین بازیکن فینال به بنزما و آقای گلی به امباپه رسید

به گزارش آناسی، کاپیتان تیم ملی فوتبال اسپانیا به اسم برترین بازیکن مراحل حذفی دومین دوره رقابت های لیگ ملت های اروپا انتخاب و معرفی گردید.

تور اروپا ارزان: بوسکتس برترین بازیکن مراحل حذفی لیگ ملت های اروپا، جایزه برترین بازیکن فینال به بنزما و آقای گلی به امباپه رسید

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، در خاتمه فینال دومین دوره رقابت های لیگ ملت های اروپا که با پیروزی 2 بر یک فرانسه مقابل اسپانیا همراه بود، کمیته فنی یوفا سرخیو بوسکتس کاپیتان تیم ملی فوتبال اسپانیا و باشگاه بارسلونا را به اسم برترین بازیکن مراحل حذفی تورنمنت معرفی کرد.

رابی کین ستاره سابق تیم ملی ایرلند و یکی از اعضای کمیته فنی یوفا درباره علت انتخاب بوسکتس به سایت اتحادیه فوتبال اروپا گفت: بوسکتس در هر دو بازی اسپانیا در مرحله حذفی رقابت ها توپ و میدان را به خوبی کنترل می کرد. او کاملاً در خدمت تیم بود و سبب شد که هم تیمی هایش بهتر بازی نمایند.

در همین حال جایزه برترین بازیکن فینال به کریم بنزما مهاجم تیم ملی فوتبال فرانسه رسید که گل تماشایی اش زمینه ساز بازگشت خروس ها به بازی تنها دو دقیقه پس از پیش افتادن اسپانیایی ها شد.

بعلاوه در خاتمه این رقابت ها کیلیان امباپه با ثبت دو گل و دو پاس گل به اسم آقای گل مرحله حذفی معرفی گردید. این دوره از رقابت ها دو بازیکن دو گله دیگر فران تورس از اسپانیا و کریم بنزما از فرانسه هم داشت، اما به علت ایفای نقش مستقیم مهاجم پاری سن ژرمن در ثبت چهار گل او به اسم آقای گل مسابقات معرفی گردید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 آبان 1400 بروزرسانی: 7 آبان 1400 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1956

به "تور اروپا ارزان: بوسکتس برترین بازیکن مراحل حذفی لیگ ملت های اروپا، جایزه برترین بازیکن فینال به بنزما و آقای گلی به امباپه رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا ارزان: بوسکتس برترین بازیکن مراحل حذفی لیگ ملت های اروپا، جایزه برترین بازیکن فینال به بنزما و آقای گلی به امباپه رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید