ژاوی: فتح لالیگا سخت است، حتی اگر رئال مادرید را شکست دهیم، اوبامیانگ هدیه ای از بهشت است

به گزارش آناسی، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا از عملکرد شاگردانش مقابل اوساسونا راضی است و می گوید شانس قهرمانی تیمش در لالیگا کم است.

ژاوی: فتح لالیگا سخت است، حتی اگر رئال مادرید را شکست دهیم، اوبامیانگ هدیه ای از بهشت است

به گزارش خبرنگاران، ژاوی هرناندس که شاگردانش شب گذشته (یکشنبه) در هفته بیست و هشتم لالیگای اسپانیا و در استادیوم نوکمپ با نتیجه 4 بر صفر اوساسونا را از پیش رو برداشتند و به رده سوم جدول رده بندی این رقابت ها بازگشتند، پس از این بازی گفت: ما در این ملاقات یکی از برترین بازی های خود از زمان روی کار آمدن من را به نمایش گذاشتیم. گفته بودم که فران تورس پایش به گلزنی بازخواهد شد. او در هر تیمی که بوده، در والنسیا، در منچسترسیتی و در تیم ملی اسپانیا گلزنی نموده است. تنها زمان گلزنی او نامشخص بود.

وی اضافه کرد: این درست است که ما در بازی پنجشنبه مقابل گالاتاسرای (در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا) قدرت لازم را نداشتیم. دیروز هم در نشست خبری گفتم که در فوتبال امروز اگر از قدرت بازی تان کم کنید، حریف از شما پیشی خواهد گرفت. در این بازی اوساسونا به سختی روی دروازه ما موقعیت ایجاد کرد و می دانستیم که چطور بازی را کنترل کنیم. می توانستیم گل های بیشتری بزنیم اما بابت نتیجه کسب شده خیلی خرسند و راضی هستم.

سرمربی بارسلونا بعلاوه در تمجید از هافبک 22 ساله اش که در این ملاقات گل چهارم تیمش را به ثمر رساند، گفت: برای پویگ خیلی خرسندم. در خط میانی رقابت برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی وجود دارد، فرنکی دیونگ و نیکو هر دو در این ملاقات بازی نکردند. ما خط میانی رقابتی داریم و سعی می کنم در مورد ریکی منصف باشم چون او خوب تمرین می نماید.

ژاوی 41 ساله در بخش دیگری از صحبت هایش در مورد شانس بارسلونا برای قهرمانی در لالیگا و در تمجید از مهاجم گابنی اش که در این بازی هم برای کاتالان ها گلزنی کرد، اعلام کرد: فتح لالیگا سخت است، حتی اگر بتوانیم در برنابئو رئال مادرید را شکست دهیم. اوبامیانگ هم هدیه ای از بهشت است. او بازیکن مثبتی است و خیلی خوب وارد تیم شد و به خوبی با تیم سازگار شد. اوبامیانگ موقعیت هایی برای گلزنی ایجاد می نماید، گل می زند و به خوبی حریف را تحت فشار قرار می دهد. مربیگری بازیکنی مثل او برای من افتخار است.

وی در ادامه به تمجید از هافبک 17 ساله اش پرداخت و گفت: گاوی همواره من را متحیر می نماید. این شگفت انگیز است که او چگونه حریف را تحت فشار قرار می دهد، چگونه توپ را پس می گیرد و چگونه برمی گردد. بعلاوه او می تواند حرکت توپ بین خطوط را بخواند و آنچه از او خواسته می گردد را انجام دهد.

سرمربی بارسا درباره مهاجم فرانسوی اش هم اعلام کرد: دمبله خودش را فدای بارسلونا می نماید و طرفداران این را می بینند. او همه کار می نماید، حریف را تحت فشار قرار می دهد، گل می زند و پاس گل می دهد.

ژاوی هرناندس بعلاوه در مورد تعویض جرارد پیکه گفت: پیکه چند روزی است که مصدومیتی دارد، اما چیز جدی نیست. در این بازی هم او را ترکیب بیرون کشیدیم تا از او محافظت نموده باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1401 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 2150

به "ژاوی: فتح لالیگا سخت است، حتی اگر رئال مادرید را شکست دهیم، اوبامیانگ هدیه ای از بهشت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژاوی: فتح لالیگا سخت است، حتی اگر رئال مادرید را شکست دهیم، اوبامیانگ هدیه ای از بهشت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید