تبلیغات حلقه گم شده گردشگری اردبیل است
به گزارش آناسی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: متاسفانه در بحث شناساندن داشته ها و قابلیت های گردشگری استان اردبیل ضعف های عمده ای وجود دارد و در این زمینه تبلیغات حلقه گم شده گردشگری محسوب می گردد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل، نادر فلاحی مدیرکل میراث فرهنگی استان در جلسه هماهنگی برنامه های نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران که در سالن جلسات اداره کل میراث فرهنگی برگزار گردید، اظهار کرد: متاسفانه در بحث شناساندن داشته ها و قابلیت های گردشگری استان اردبیل ضعف های عمده ای وجود دارد و در این زمینه تبلیغات حلقه گم شده گردشگری محسوب می گردد.
او گفت: معرفی پتانسیل های گردشگری استان باید به صورت گسترده، منسجم و کارشناسی شده و با یاری بخش خصوصی انجام گردد.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل توضیح داد: نمایشگاه بین المللی گردشگری یکی از بهترین فرصت ها برای ایجاد فضای تعامل با سایر شرکت ها و افراد فعال در حوزه گردشگری خواهد بود.
فلاحی ادامه داد: این نمایشگاه برای معرفی قابلیت های گردشگری استان در حوزه های مختلف از جمله گردشگری سلامت و گردشگری زمستانی فرصت کم نظیری است که باید مورد توجه فعالان بخش خصوصی قرار گیرد.
منبع: میراث آریا