تذکر روحانی به رئیس صدا و سیما در جلسه هئیت دولت

به گزارش آناسی، رئیس دفتر رئیس جمهور، در مورد عملکرد صدا و سیما و اینکه آیا دولت بنای اعتراض ندارد، گفت در جلسه هیات دولت در روز 25 دی ماه، رئیس جمهور چند تذکر به علی عسگری داده است.

تذکر روحانی به رئیس صدا و سیما در جلسه هئیت دولت

به گزارش خبرنگاران به نقل از برنا، مستند مه شکن یکی از چندین دست برنامه های تخریبی صداوسیما علیه حسن روحانی و کابینه اوست. مستند مه شکن که چندین بار روی آنتن شبکه خبر پخش شده از همان ابتدا رئیس جمهور، را هدف قرار داد. این مستند در یکی از قسمت های خود به کودتای نوژه می پردازد و با اشاره به زمان نماینده مجلس بودن رئیس جمهور، نطق روحانی را سانسور می نماید و با پخش این نطق تقطیع شده به طور مکرر می خواهد ماجرا را به گونه ای در ذهن مخاطب جا دهد که حسن روحانی سعی در منحل کردن ارتش در آن موقع داشته است.

همچنین این روزها که کشور و مردم در غم سانحه هواپیمای اوکراینی به سر می برند صداوسیما در بعضی برنامه های خود اعتماد عمومی مردم خدشه دار نموده و این بغض و اندوه را به خشم تبدیل نموده است. برای مثال در روز اعلام نقش ستادکل نیروهای مسلح در سانحه هوایپمایی اوکراینی، صداوسیما به دنبال پخش برنامه های روزمره خود بود.

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور، در مورد عملکرد صدا و سیما و اینکه آیا دولت بنای اعتراض ندارد؟ در پاسخ به خبرنگار ما به یک جمله بسنده کرد و گفت: در جلسه هیات دولت در روز 25 دی ماه، رئیس جمهور چند تذکر به علی عسگری داده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 796

به "تذکر روحانی به رئیس صدا و سیما در جلسه هئیت دولت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تذکر روحانی به رئیس صدا و سیما در جلسه هئیت دولت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید