مدارس تهران از فردا به صورت حضوری فعالیت می کنند

به گزارش آناسی، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: با ورود سامانه بارشی تازه و آغاز وزش باد از عصر سه شنبه، محدودیت های ابلاغی از امروز انتها می یابد و فردا کلاس های مدارس به صورت حضوری برگزار می شود.

مدارس تهران از فردا به صورت حضوری فعالیت می کنند

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، عابد ملکی سه شنبه اضافه نمود: با توجه به گزارش هواشناسی، مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران در خصوص اعمال ممنوعیت و محدودیت ها تا عصر امروز (سه شنبه) اجرا می گردد.

وی یادآورشد: این محدودیت ها و مصوبات از عصر امروز به بعد با توجه با آغاز وزش باد و ناپایداری هوا، برداشته خواهد شد.

ملکی اظهارداشت: از همین رو از فردا چهارشنبه فعالیت مدارس، مهد های کودک و پیش دبستانی به روال معمول باز می گردد.

گفتنی است از جمله مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، جلوگیری از تردد خودرو ها و موتورسیکلت های آلاینده و فاقد معاینه فنی، ممنوعیت تردد شبانه تمامی خودرو های گازوئیلی سنگین، جلوگیری از فعالیت های عمرانی بزرگ شهری و جلوگیری از روشن ماندن اتوبوس ها و مینی بوس ها در پایانه های مسافربری بوده است.

پیش از این با افزایش غلظت آلاینده و پایداری هوا، بر اساس مصوبه کمیته اضطرار قرار شد آموزش در مدارس ابتدایی منطقه ها و نواحی مرکز و شهرستان های استان به جز منطقه ها فیروزکوه، دماوند، رودهن و پردیس در روز های دوشنبه و سه شنبه 20 و 21 دی ماه به صورت غیر حضوری برگزار گردد و همچنین مهد های کودک و پیش دبستانی ها نیز تعطیل اعلام شده بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 اسفند 1400 بروزرسانی: 19 اسفند 1400 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 2094

به "مدارس تهران از فردا به صورت حضوری فعالیت می کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدارس تهران از فردا به صورت حضوری فعالیت می کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید