آشنایی با تفریحات پاتایا

به گزارش آناسی، بدون شک شهرت اصلی پاتایا بخاطر زندگی شبانه اش است . این تصور که پاتایا تنها مختص به مردان است ، کاملا اشتباه است . پاتایا به اندازه کافی سرگرمی برای زوج ها و حتی خانواده ها دارد . پیاده روی در خیابان ها و سواحل پاتایا ، پارک ها ، باغ وحش ها و موزه ها از تفریحات پاتایا می باشد . در اینجا به معرفی مهمترین جاهای تفریحی پاتایا پرداخته ایم . با ما همراه باشید .

آشنایی با تفریحات پاتایا

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید.

تفریحات پاتایا

پاتایا شهری است که برای همه سرگرمی دارد . زندگی در این شهر ساحلی پرجنب و جوش شبانه روز جاری است . می توانید همراه با غروب آفتاب در خیابان ها قدم بزنید و از زیبایی های پاتایا در شب لذت ببرید و یا با طلوع خورشید به تفریحات گوناگون بپردازید .

گلف یکی از تفریحات محبوب در پاتایا می بدشد . زمین های گلف عالی و وسیعی در اطراف شهر وجود دارد که سفر به پاتایا را سفری ایده آل و به یادماندنی خواهد نمود .

سواحل پاتایا که از بهترین تفریحات تایلند می باشند ، مکانی ایده آل برای ورزش های آبی است . غواصی ، شنا ، قایقرانی و … از تفریحات آبی است . همچنین می توانید در یک بازی والیبال ساحای شرکت کنید و لحظات شیرینی را تجربه کنید .

بازارهای محلی ، نمایش های آتش بازی ، مسابقات اتومبیلرانی ، پارک آبی ، بانجی جامپینگ ، شوی آلکازار ، مزرعه فیل ها و جشن های خیابانی از دیگر تفریح در پاتایا به شمار می روند .

منبع: لذت سفر
انتشار: 2 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 219

به "آشنایی با تفریحات پاتایا" امتیاز دهید

1 کاربر به "آشنایی با تفریحات پاتایا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با تفریحات پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید