تیانداچنگ ، معرفی پاریس تقلبی در چین

به گزارش آناسی، این دو عکس برج ایفل بسیار شبیه هم هستند اما یکسان نیستند، تفاوتشان را می توانید از محیط اطرافشان متوجه شوید. یکی از عکس ها برج ایفل اصلی در پاریس است.دیگری ماکتی از برج ایفل در تیانداچنگ واقع در حومه چین است. کپی کردن از اثار معروف کاری رایج در سراسر دنیا است،اما تیانداچنگ پروژه ای فراتر از کپی کردن است.این املاک مسکونی لوکس در سال 2007 پس از معروفیت پاریس به عنوان شهر نورها،افتتاح شد.پاریس به خاطر چشمه هایش،محوطه سازی و برج ایفلش تبدیل به یک مدل دنیای شده است.کپی که از برج ایفل ساخته شده است بیش از 100 متر ارتفاع دارد و ارتفاعش یک سوم برج ایفل اصلی است. در ادامه شرحاتی از پاریس در چین ، شرحاتی از پاریس تقلبی و در کل نمونه های مشابه پاریس تقلبی در چین را برای شما شرح خواهیم داد.

تیانداچنگ ، معرفی پاریس تقلبی در چین

با مجری مستقیم تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

تصاویر پاریس در چین

این عکس ها از مجموعه ای به نام سندرم پاریس که توسط فرانسیس پروست،عکاس پاریسی،گرفته شده است،انتخاب شده است.این عکس ها از بلوارهای فرانسوی،اپارتمان های قدیمی،مجسمه ها و خیابان های پاریس گرفته شده است.همه افرادی که در چین زندگی می نمایند،دوست دارند که در تیانداچنگ باشند.در تیانداچنگ یا پاریس تقلبی رستوران ها و غذاها مشابه سایر نقاط کشور است.پروست میگوید:((من فکر می کردم که حتماً انجا یک رستوران فرانسوی وجود دارد)).

پاریس تقلبی در چین : بازدید گردشگران

با کمی بی تفاوتی نسبت به وسواسی که در معماری اروپایی وجود دارد،تیانداچنگ به عنوان شهر اسمانشناخته می گردد.پروست میگوید:((مکان های فرانسوی هر روز هزاران گردشگر را جذب می نمایند در حالی که در چین اماکن خیلی فعال نیستند و عمدتا توسط افراد محلی اداره می شوند.))مردم در شهر اسمان به اثار تاریخی اهمیتی نمی دهند: تنها برج ایفل، یا برای تمرین پایکوبی گروهی یا برای پیاده روی شبانه به ویژه در شب های آدینه و شنبه که برج روشن می گردد،مردم محلی را جذب می نماید.

پروژه پاریس در چین

چهار سال پیش، زمانی که مسئولین پیروز به جذب توریست به این شهر نشدند به نظر می رسید که این پروژه با شکست روبرو شده است،اما تا سال 2017 جمعیت این شهر به 30 هزار نفر افزایش پیدا نموده است.

منبع: همگردی
انتشار: 19 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 416

به "تیانداچنگ ، معرفی پاریس تقلبی در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیانداچنگ ، معرفی پاریس تقلبی در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید