جشنواره ملی تئاتر کوتاه کیش شروع به کار کرد

به گزارش آناسی، تهران (پانا) - مراسم افتتاحیه چهارمین جشنواره ملی تئاتر کوتاه کیش برگزار گردید.

جشنواره ملی تئاتر کوتاه کیش شروع به کار کرد

به گزارش امور ارتباطات و رسانه چهارمین جشنواره ملی تئاتر کوتاه کیش؛ مراسم افتتاحیه جشنواره، همزمان با رونمایی پوستر این رویداد با طراحی امیر رجبی شروع به کار کرد.

این مراسم با حضور فرهاد آئیش، حمیدرضا نعیمی، حامد کمیلی و بعضی از مسئولان و هنرمندان دیگر، در کافه تایم آوت واقع در جزیره کیش برگزار گردید.

در ابتدای مراسم عبدالرضا شیبانی قائم مقام جشنواره پس از خوش آمدگویی به مسئولین، گروه های نمایشی و هیئت داوران؛ از هیئت بازبین جشنواره و داوران بخش طرح و ایده های اجرایی مکتوب و عکاسی قدردانی کرد.

عباس نجاری دبیر جشنواره تئاتر کوتاه کیش، نیز ضمن تشکر از هیئت داوران و گروه های نمایشی شرکت نماینده در جشنواره؛ از معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد تشکر کرد که هر سال حامی این جشنواره هستند.

وی در همین زمینه اضافه نمود: این جشنواره به صورت مستقل، اما با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش هرساله برگزار می گردد و سال جاری چهارمین دوره را برگزار می کنیم. گروه برگزاری جشنواره و نیرو های همکار با جشنواره همگی در حیطه تخصصی خودشان جزو حرفه ای ترین افراد هر حوزه هستند.

او در ادامه متذکر شد: معتقدم که برترین مدیران سازمانی و ارگانی در جزیره کیش هستند و هرسال زمانی که به جشنواره نزدیک می شویم شبانه روزی با ما در ارتباط هستند.

وی در ادامه اضافه نمود:ما به سبک و سیاق جشنواره طبعا افتتاحیه رسمی هم نداریم و هدفمان اینست که این صمیمیت در همه جای جشنواره حضور داشته باشد.

عباس نجاری در سرانجام حضار را دعوت کرد تا با بریدن کیک جشنواره رسما چهارمین دوره را شروع نمایند.

لازم به ذکرست که شش نمایش در روز اول جشنواره اجرا شدند. این شش نمایش در بخش کاقه ای روی صحنه رفت و با استقبال تماشاگران روبرو شد.

نمایش های: صد تا صفر،یه حبه مرگ،مامان کو،دد ،الی و شاه ماهی آثاری بودند که روز اول جشنواره اجرا شدند.

در پی برگزاری سه دوره پیاپی جشنواره تئاتر کوتاه کیش و استقبال هنرمندان تئاتر کشور از این رویداد، دبیرخانه جشنواره با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش چهارمین دوره جشنواره را با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در چهار بخش (نمایش های کافه ای، نمایش های ساحلی، طرح و ایده های اجرایی مکتوب، عکاسی تئاتر) در جزیره کیش در حال برگزاری است.

این جشنواره با دبیری عباس نجاری و قائم مقام عبدالرضا شیبانی در دو فضای کافه و ساحل برگزار می گردد.

چهارمین جشنواره ملی تئاترکوتاه کیش به دبیری عباس نجاری و با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش از تاریخ 18 تا 20 دی ماه 1400 در جزیره کیش در حال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 11 خرداد 1401 بروزرسانی: 11 خرداد 1401 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 2161

به "جشنواره ملی تئاتر کوتاه کیش شروع به کار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره ملی تئاتر کوتاه کیش شروع به کار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید