جیمی جامپ در نقش دنیا

به گزارش آناسی، در شرایطی که بازی با توجه به مصدومیت ترابی لحظاتی با وقفه همراه شده بود، حضور دو جیمی جامپ در زمین اتفاقات عجیبی را رقم زد.

جیمی جامپ در نقش دنیا

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، ابتدا یکی از هواداران از سمت جنوبی و با عبور از مأموران مسافتی بیش از 200 متر را طی کرد تا خود را به پیغام نیازمند برساند.

او که کاملا بابت فرار از دست مأموران خسته بود، در لحظه ای که قصد داشت جلوی پای نیازمند زانو بزند، سر خورد و در ادامه در محاصره مأموران گرفتار آمد. نوع برخورد مأموران با این تماشاگر باعث شد تا ناگهان تمام بازیکنان سپاهان در این منطقه حاضر شوند و تنش کوچکی با مأموران بابت رفتارشان با این هوادار داشته باشند.

درست در لحظاتی که مأموران مشغول خارج کردن جیمی جامپ هوادار نیازمند بودند، از سمت سکوی پرسپولیسی ها نیز هواداری خود را به سمت وحید امیری رساند و وی را در آغوش گرفت.

این آغوش ثانیه هایی کوتاه به طول انجامید و مأموران به سمت وی آمده و در کوشش بودند او را از زمین خارج نمایند. در این لحظه اتفاقی مشابه از سوی پرسپولیسی ها افتاد و این بار آن ها به هواخواهی هوادار متخلف خود با مأموران بحث شدیدی داشتند که نزدیک بود کار به جای باریکی بکشد. در این لحظه افشین پیروانی و کریم باقری دوان دوان خود را به سمت بازیکنان رسانده و آن ها را از مأموران دور کردند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 اسفند 1401 بروزرسانی: 5 اسفند 1401 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 2324

به "جیمی جامپ در نقش دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جیمی جامپ در نقش دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید