حدود 14 میلیون ایرانی فاقد شغل شایسته هستند ، جمعیت بیکار ما فقط بیکار نیستند ناامید هم هستند

به گزارش آناسی، معاون وزیر تعاون گفت: در حال حاضر در کشور جمعیتی قابل توجه وجود دارند که نه آموزش می بینند، نه دنبال کار هستند و نه اقدام خاصی انجام می دهند و به عبارتی نا امید هستند.

حدود 14 میلیون ایرانی فاقد شغل شایسته هستند ، جمعیت بیکار ما فقط بیکار نیستند ناامید هم هستند

محمود کریمی بیرانوند سرپرست معاونت اشتغال و کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تبادل نظر با خبرنگار گروه اجتماعی خبرنگاران، اظهار کرد: در حال حاضر در کشور جمعیتی قابل توجه وجود دارند که نه آموزش می بینند، نه دنبال کار هستند و نه اقدام خاصی انجام می دهند و به عبارتی نا امید هستند.

وی توضیح داد: جمعیت بیکار ما فقط بیکار نیستند بلکه ناامید از کار هستند و در حال حاضر حدود 14 میلیون نفر در کشور فاقد شغل شایسته وجود دارد که بخشی از آن ها را افراد ناامید از کار شامل می شوند.

سرپرست معاونت اشتغال و کارآفرینی در ادامه یادآور شد: بزرگترین برنامه ما در وزارت تعاون برای گروه فوق این است که با مجموعه اقداماتی که برای توسعه و رونق فضای کسب و کار کشور انجام می دهیم، خود به خود این افراد دارای انگیزه خواهند شد و به تدریج سعی می کنیم تعداد افراد فاقد شغل شایسته و آمار بیکاری آن ها را کاهش دهیم.

کریمی بیرانوند بعلاوه اظهار داشت: متاسفانه بخشی از افراد ناامید از کار و داشتن شغلی مناسب را افراد تحصیل نموده دربرمی گیرند که فاقد مهارت هستند و با ملزم کردن به آموزش می توانیم انگیزه لازم را در آن ها به وجود آورده و این انگیزه را افزایش بدهیم .

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 خرداد 1401 بروزرسانی: 11 خرداد 1401 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 2162

به "حدود 14 میلیون ایرانی فاقد شغل شایسته هستند ، جمعیت بیکار ما فقط بیکار نیستند ناامید هم هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حدود 14 میلیون ایرانی فاقد شغل شایسته هستند ، جمعیت بیکار ما فقط بیکار نیستند ناامید هم هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید