حمیده عباسعلی هم فردا از کانادا راهی پاریس می گردد

به گزارش آناسی، حمیده عباسعلی دارنده نشان نقره و برنز مسابقات جهانی کاراته فردا(چهارشنبه)از کانادا راهی پاریس می گردد تا در لیگ جهانی کاراته وان فرانسه حضور داشته باشد.

حمیده عباسعلی هم فردا از کانادا راهی پاریس می گردد

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، نخستن مرحله از مسابقات لیگ جهانی کاراته وان در سال 2019 از 5 بهمن ماه به میزبانی فرانسه و در شهر پاریس شروع خواهد شد. به همین دلیل تیم ملی کاراته مردان و بانوان کشورمان با دعوت رسمی از سوی فدراسیون کاراته ایتالیا برای حضور در اردوی مشترک راهی این کشور شدند و پس از آن راهی محل برگزار مسابقات خواهند شد.

ملی پوشان کشورمان تقریبا یک هفته در این اردو حضور خواهند داشت و روز چهارشنبه از شهر رم به شهر پاریس محل برگزاری مسابقات سفر خواهند کرد.

حمیده عباسعلی نایب قهرمان مسابقات جهانی که این روزها در کشور کانادا حضور دارد، طبق برنامه ریزی قرار است فردا(چهارشنبه) از شهر تورنتو راهی پاریس گردد و به جمع تیم ملی بانوان اضافه گردد. عباسعلی در وزن 68+ کیلوگرم برای تیم ملی بانوان مبارزه می نماید.

مدال نقره مسابقات جهانی برمن 2014 و مدال برنز مسابقات جهانی لینز 2016، مدال طلا بازی های آسیایی اینچئون 2014 و مدال برنز بازی های آسیایی جاکارتا 2018 از مهمترین مدال های عباسعلی است.

لیگ جهانی کاراته وان فرانسه با حضور 776 کاراته از 5 تا 7 بهمن ماه به میزبانی پاریس برگزار خواهد شد.

س

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 12 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 240

به "حمیده عباسعلی هم فردا از کانادا راهی پاریس می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمیده عباسعلی هم فردا از کانادا راهی پاریس می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید