خبرنگاران طرح مدیریت یکپارچه حوادث تهران اجرا می گردد

به گزارش آناسی، تهران- خبرنگاران- رییس مرکز عملیات اضطراری شهر تهران با تاکید بر اجرای طرح مدیریت یکپارچه حوادث بیان کرد: این کار با توسعه سامانه هوشمند فرماندهی حوادث محقق می گردد.

خبرنگاران طرح مدیریت یکپارچه حوادث تهران اجرا می گردد

به گزارش خبرنگاران از اعلام روز دوشنبه سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، پدرام قودجانی در این باره گفت: توسعه سامانه هوشمند فرماندهی حوادث شهر تهران براساس احتیاج و با مشارکت مسئولین مراکز عملیات اضطراری(EOC) شهر تهران در دستور کار سازمان مدیریت بحران شهر تهران قرار گرفته است و بر اساس آن اطلاعات حوادث شهر تهران در یک بستر نرم افزاری امن مشترک به اشتراک گذاشته می گردد.

وی گفت: سامانه هوشمند فرماندهی حوادث شهر تهران که با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران پیاده سازی شده با ایجاد امکان ثبت، صحت سنجی، معین سطح بحران، اطلاع رسانی و ... حوادث، وارد فاز بهره برداری موقت شد.

قودجانی اضافه نمود: این نرم افزار شرایطی را فراهم آورده است تا مراکز عملیات اضطراری(EOC) سازمان های تخصصی عملیاتی عضو ستاد مدیریت بحران شهر تهران، ضمن گردآمدن در یک بستر نرم افزاری امن مشترک، نسبت به اشتراک گذاری اطلاعات حوادث شهر تهران اقدام کند.

وی گفت: بر همین اساس جلسه هماهنگی با حضور رؤسای EOC کلیه سازمان های تخصصی به منظور دریافت احتیاجمندی ها و آنالیز چگونگی اتصال این سامانه به سامانه موجود در سایر مراکز در حال برگزاری است.

قودجانی با اشاره به مصوبات این جلسات گفت: برگزاری جلسات فنی و تخصصی جهت تدقیق احتیاجمندی و خواسته های سازمان ها جهت اتصال به سامانه موصوف، توسعه، معین نحوه اتصال و اشتراک گذاری بانک های اطلاعاتی به عنوان یکی از مهمترین مصوبات در دستور کار قرار گرفته است و بر اساس آن تا کنون جلسات کارشناسی با سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، شرکت بهره برداری مترو تهران، سازمان اورژانس کشور و مرکز اورژانس تهران برگزار و برگزار جلسه با سایر سازمان های تخصصی در دست اقدام می باشد.

رییس مرکز عملیات اضطراری شهر تهران مطرح کرد: با ادامه برگزاری جلسات و تدقیق توضیح خدمات موصوف، تحقق هدف این سامانه که همان ایجاد وحدت فرماندهی و مدیریت یکپارچه حوادث در شهر تهران است، محقق خواهد شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 خرداد 1400 بروزرسانی: 18 خرداد 1400 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1755

به "خبرنگاران طرح مدیریت یکپارچه حوادث تهران اجرا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران طرح مدیریت یکپارچه حوادث تهران اجرا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید