خودروی چینی جدیدی که یک جت شخصی روی زمین است، عکس

به گزارش آناسی، یک غول برقی چینی به نام اسکای ول به تازگی از یک سدان الکتریکی تهاجمی رونمایی نموده که قرار است سال آینده به فراوری برسد. با رونمایی هر چه بیشتر از خودروهای برقی چینی، تمایز آنها از یکدیگر سخت تر می گردد. البته خوشبختانه، مجموعه ای از ویژگی های نوآورانه باعث می گردد که ساخته اسکای ول از بقیه متمایز گردد.

خودروی چینی جدیدی که یک جت شخصی روی زمین است، عکس

امیرمسعود عابدین: این خودرو Skyhome نام دارد و به وسیله بخش خودرو Skywells Skyworth فراوری خواهد شد. جالب است بدانید که اسکای ول ET5، کراس اوور این برند نوظهور چینی قرار است به عنوان اولین خودروی برقی و هوشمند در ایران به فراوری برسد.

اطلاعات بیشتر درباره این خودرو در مقالات زیر موجود است.

  • نخستین کراس اور برقی ایران که از تسلا گران تر است/ عکس

  • ببینید | دومین کراس اور برقی در راه ایران؛ اسکای ول رقیب فیدلیتی برقی!

شاید اولین چیزی که نظر شما را جلب می نماید، طراحی روان و بدنه منحنی این خودرو است. در حالی که بسیاری از خودروهای مدرن تحت تسلط لبه های تیز و خطوط مستقیم هستند، نمای بیرونی کانسپت Skyworth Skyhome به طور قابل توجهی منحنی است.

این شرکت بعلاوه آن را به آینه های جانبی دیجیتال، دستگیره های مخفی درب، سقف شیشه ای پانوراما و نوار نور LED عریض مجهز نموده است. با این حال، مجذوب کننده ترین ویژگی ها در کابین یافت می گردد.

روی داشبورد یک صفحه نمایش خمیده بزرگ واقع شده است که مجموعه کیلومترشمار، سیستم اطلاعات تفریح و یک صفحه نمایش مستقیم در جلوی سرنشین را در خود جای داده است. این کانسپت بعلاوه فرمان مجذوب کنندهی به سبک یوغ، نور پیچیده محیطی و مجموعه وسیعی از مواد مختلف را به همراه دارد.

سرنشینان صندلی عقب به لطف صفحه نمایش انعطاف پذیر بزرگی که از سقف به پایین می آید، می توانند از تجربه ای پر زرق و برق همراه با فناوری لذت ببرند. بعلاوه یک یخچال بزرگ در پشت کنسول مرکزی وجود دارد. صفحه نمایش های دیگری نیز در قسمت پشتی صندلی های جلو همراه با یک جفت میز سینی وجود دارد. انگار این کافی نیست! صندلی های عقب را می توان در حالت خواب قرار داد و دارای عملکرد ماساژ پا نیز هست. این خودرو واقعاً شبیه یک جت شخصی روی چرخ به نظر می رسد!

طبق گزارش ها، اسکای ورث هر دو نسخه دو و چهار چرخ محرک این خودرو را به فروش خواهد رساند. مدل پرچمدار به وسیله یک جفت موتور الکتریکی، قدرت 617 اسب بخار (460 کیلووات) را ارائه می دهد و باید بتواند در 3.5 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد. این خودرو بعلاوه مجهز به سیستم تعلیق بادی و فرمان پذیری محور عقب است.

اسکای هوم به احتمال زیاد بین 31 تا 35 هزار دلار قیمت خواهد داشت. هنوز معین نیست که این شرکت چه زمانی میخواهد از این خودرو در پوشش آماده فراوری خود رونمایی کند.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 7 آذر 1402 بروزرسانی: 7 آذر 1402 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 2410

به "خودروی چینی جدیدی که یک جت شخصی روی زمین است، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروی چینی جدیدی که یک جت شخصی روی زمین است، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید