مقایسه سوبارو ایمپرزا با لگاسی

به گزارش آناسی، سوبارو ایمپرزا و لگاسی از نظر سگمنت بسیار شبیه یکدیگر هستند که در این گزارش به آنالیز آن ها پرداخته ایم.

مقایسه سوبارو ایمپرزا با لگاسی

به گزارش خبرنگاران، بسیاری از خودروهای شاسی بلند لوکس هستند که در بازار خواستار زیادی دارند، از جمله این خودروها می توان به سوبارو ایمپرزا و لگاسی اشاره نمود که هواداران خاص خود را دارد. در حقیقت، سوبارو ایمپرزا و لگاسی این روز ها خودروهای بسیار شیکی هستند و می توان آنها را جزو برترین شاسی بلندها در نظر گرفت.

سوبارو از جمله خودروسازهایی است که موفقیت زیادی در فروش خودرو داشته است و معروف به ساخت خودروهایی با سیستم چهارچرخ محرک است و اکنون پس از گذشت از سال 2020، سوبارو برای سال 2021 به سرعت بازگشته و چندین ماه از برترین فروش های خود را در سال 2021 ثبت نموده است.

ایمپرزا: ایمپرزا فقط یک گزینه دارد که در قالب یک بوکسر 2 لیتری چهار سیلندر با قدرت 152 اسب بخار و گشتاور 145 پوند بر فوت ظاهر می گردد. این خودرو با سوخت معمولی به خوبی کار می نماید و به عنوان تجهیزات استاندارد دارای سیستم چهار چرخ متحرک است. دو جعبه دنده یک جعبه دنده پنج سرعته دستی و یک جعبه متغیر پیوسته با هفت مرحله دنده شبیه سازی شده در دسترس است.

لگاسی: برای نسل کنونی، لگاسی با یک موتور تنفس طبیعی چهار سیلندر 2.5 لیتری عرضه می گردد که 182 اسب بخار قدرت و 176 پوند فوت گشتاور دارد. این نکته حائز اهمیت است که توربو در اینجا به معنای کاهش جزئی حجم به 2.4 لیتر است، اما یک جهش بزرگ در قدرت به 260 پونی و 277 پوند فوت گشتاور به شمار می رود. هر دو موتور به یک گیربکس CVT متصل می شوند که به لطف یک هشت نسبت برنامه ریزی شده، عملکرد قابل قبولی را انجام می دهد و مانند یک نوار لاستیکی به نظر نمی رسد.

ایمپرزا: از نظر فضای سرنشین، ایمپرزا برای انتخاب خودروی سدان، هیچ اهمیتی ندارد. سرنشینان جایگاه های جلو از فضای سر 39.8 اینچی برخوردار خواهند شد، در حالی که سرنشینان جایگاه های عقب با 2.5 اینچ به آن بسنده می نمایند. نصب مونروف فضای سر ردیف جلو را به سطوح ردیف عقب کاهش می دهد. فضای پا 43.1 اینچ در جلو و 36.5 اینچ است.

لگاسی: جایی که لگاسی می درخشد فضای پای جایگاه های عقب است که تقریباً 40 اینچ فضای کشیده را ارائه می نماید. کسانی که جلو می نشینند از فضای پایی مشابه کسانی که روی جایگاه های جلوی ایمپرزا سوار می شوند لذت خواهند برد. سدان بزرگ تر بعلاوه حدود 3 اینچ فضای شانه بیشتری را ارائه می نماید که تجربه سواری کلاستروفوبیک کمتری را به همراه دارد.

ایمپرزا: کوچکترین سوبارو یک صفحه نمایش اطلاعات تفریح 6.5 اینچی با CarPlay به عنوان تجهیزات استاندارد ارائه می دهد و همه خودرو های مجهز به CVT با فناوری یاری راننده EyeSight این برند ارائه می شوند. مدل های پریمیوم مجهز به سیستم Starlink هستند که کیت اطلاعات تفریح کوچک تر را با صفحه نمایش 8.0 اینچی تعویض می نماید.

لگاسی: صفحه نمایش چند رسانه ای 11.6 اینچی استارلینک gee-whiz موجود در مدل های مجذوب کننده است، واحدی که برای تسهیل عملکرد وظایف کنترل صدا و تهویه مطبوع به همراه تعدادی عملکرد دیگر آماده است. هدف یک مجموعه فناوری نو DriverFocus جهت کاهش حواس پرتی راننده با استقرار نرم افزار تشخیص چهره برای تشخیص رانندگی حواس پرتی یا خواب آلودگی است. ابزار EyeSight استاندارد در همه تریم ها است که اکنون برای اولین بار به عملکرد های مرکز خط مجهز شده است.

ایمپرزا: سوبارو مدت هاست تامین نماینده ماشین هایی با ظاهر عجیب و غریب بوده است، تا جایی که گهگاه به وسیله تبلیغات زیرکانه خود را مسخره می نماید. ایمپرزا با مجموعه ای از چراغ های جلویی که یک جلوپنجره شرکتی با نیزه ای کرومی دارد، کار خوبی انجام می دهد. به نظر می رسد نسخه های پنج در از قوز پشت نوتردام درس های شرایط بدنی گرفته اند، اما می توان تقریباً هر دریچه جمع وجوری را مورد انتقاد قرار داد.

لگاسی: لگاسی تازه برای مدل سال 2020، به خوبی کار می نماید که شبیه یک پروژه علمی به نظر نمی رسد، استایل مناسب و مجموعه ای از رنگ های مجذوب کننده را ارائه می دهد. این شامل داخل کابین می گردد، جایی که می توان تبلت های تسلا را پیدا کرد و گزینه ای برای قرار دادن تزئینات چرمی قهوه ای مجذوب کننده را پیدا کرد. یک چین بدنه در امتداد پهلو های آن، مانند آنچه در ایمپرزا وجود دارد، خوش آمدید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 دی 1400 بروزرسانی: 10 دی 1400 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 2020

به "مقایسه سوبارو ایمپرزا با لگاسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقایسه سوبارو ایمپرزا با لگاسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید