راه یابی تیم کیک بوکسینگ کیش به رقابت های جهانی یونان

به گزارش آناسی، خبرنگاران: تیم 6 نفره جوانان و بزرگ سالان کیک بوکسینگ کیش در مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی با 6 مدال طلا ، نقره و برنز به مسابقات جهانی یونان راه یافت.

راه یابی تیم کیک بوکسینگ کیش به رقابت های جهانی یونان

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

به گزارش خبرنگاران از کیش، سرپرست تیم اعزامی کیک بوکسینگ جزیره کیش در فرودگاه بین المللی کیش که در بازگشت قهرمانانه از این مسابقات مورد استقبال چشمگیرمردم و مسئولان کیش قرار گرفتند. اظهار کرد: سطح مسابقات بسیار بالا بود و همه ورزشکاران این رشته از سراسر کشور آمدند تا برای انتخابی تیم ملی برای راه یابی به رقابت های جهانی که در کشور یونان برگزار می گردد، به رقابت بپردازند.

وی اضافه کرد: سهمیه اعزامی به مسابقات جهانی یونان فقط نفرات اول تا سوم به اردوی تیم ملی ایران دعوت می شوند.

نادر تیموری، توضیح داد: زحمات و کوشش های مربی خوب تیم کیک بوکسینگ کیش علی دلیخون، حمایت شایسته محمدرضا جباری مدیرعامل پارک هتل مارینا کیش، حسن مقدم، محسن حداوند و همکاری خوب موسسه ورزش سازمان منطقه آزاد کیش را در بدست آوردن این افتخار بزرگ برای جزیره کیش مهم و ارزشمند دانست و از همه آنها قدردانی کرد.

وی اضافه کرد: امیرزارعی با مدال طلا، سعید کرمی، علی خستوانه و آرش دلیخون با مدال نقره، حسین قربانی و رسول مهرعلیزاده نیز با مدال برنز از مدال آوران تیم قدرتمند و با اقتدار کیک بوکسینگ جزیره کیش در این مسابقات بودند.

بنا به این گزارش، مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی برای راه یابی به رقابت های جهانی کشور یونان از تاریخ 24 لغایت 25 بهمن ماه در سالن شهید خوراکیان تهران با حضور ورزشکاران مطرح این رشته از سراسر کشور برگزار گردید.

ق

منبع: تسنیم
انتشار: 24 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 329

به "راه یابی تیم کیک بوکسینگ کیش به رقابت های جهانی یونان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه یابی تیم کیک بوکسینگ کیش به رقابت های جهانی یونان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید