روند یکپارچه سازی شبکه های اجتماعی شروع شد؟ ، واتس اپ قابلیت اشتراک گذاری استوری با فیسبوک را آزمایش می نماید

به گزارش آناسی، شرکت واتس اپ که زیرمجموعه ای از شرکت فیس بوک است اعلام نموده که به زودی قابلیتی نو را مورد آزمایش قرار می دهد که بر اساس آن می توان استوری های واتس اپ را با فیسبوک به اشتراک گذاشت.

روند یکپارچه سازی شبکه های اجتماعی شروع شد؟ ، واتس اپ قابلیت اشتراک گذاری استوری با فیسبوک را آزمایش می نماید

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، از مدتی پیش اعلام شده بود که محتمل است به زودی فیسبوک روند یکپارچه سازی اطلاعات خود را شروع کند. روندی که بر اساس آن کاربران می توانند اطلاعات بین شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک، اینستاگرام و واتس اپ را به اشتراک بگذارند. اگرچه این طرح با مخالفانی پرتعداد رو به رو شد، اما به نظر می رسد واتس اپ میخواهد این روند را به شکلی آزمایشی آنالیز کند.

بر اساس گزارش ها، آخرین نسخه بتا واتس اپ، این ویژگی تازه را اضافه نموده است و این موضوع می تواند تا حدودی بحث برانگیز باشد. البته واتس اپ تاکید نموده که این قابلیت به این معنا نیست که قرار است بین واتس اپ و فیسبوک پیوندی ایجاد گردد بلکه به این معنی است که از روند فعالیت کاربران در شبکه های اجتماعی مذکور تسهیل می گردد.

منبع: انتخاب
انتشار: 27 آذر 1401 بروزرسانی: 27 آذر 1401 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 2287

به "روند یکپارچه سازی شبکه های اجتماعی شروع شد؟ ، واتس اپ قابلیت اشتراک گذاری استوری با فیسبوک را آزمایش می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روند یکپارچه سازی شبکه های اجتماعی شروع شد؟ ، واتس اپ قابلیت اشتراک گذاری استوری با فیسبوک را آزمایش می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید