زیباترین قلعه های اروپایی که می توانید در آنها اقامت کنید ، فروش آنلاین بلیط هواپیما

به گزارش آناسی، قلعه های اروپایی دنیای فانتزی خاصی را به یاد همه ما می آورند و شاید اقامت در یکی از این قلعه ها و تجربه زندگی ساکنین آن کمی شبیه به یک رویا باشد. با سفر به اروپا این رویا می تواند به حقیقت بپیوندد. قلعه های اروپایی که در منطقه ها زیبای این قاره سبز قرار گرفته اند و با تاریخ کشورهای اروپایی پیوند خورده اند اکنون علاوه بر اینکه جزو آثار تاریخی این کشورها و به نوعی موزه هستند به هتل هایی مجلل تبدیل شده اند. امروز در مجله خبرنگاران به معرفی زیباترین قلعه های اروپایی می پردازیم که می توانید در مدت سفر خود در آنها اقامت کنید. بلیط هواپیما به تمامی اروپا

زیباترین قلعه های اروپایی که می توانید در آنها اقامت کنید ، فروش آنلاین بلیط هواپیما

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

قلعه های اروپایی ؛ هتل امبرلی

این قلعه زیبا که دارای تاریخ پرباری هم هست در انگلستان، در دهکده امبرلی واقع شده و 900 سال قدمت دارد. اگرچه این قلعه بسیار قدیمی و تاریخی است، اما میهمانان می توانند در اتاق های مدرن و راحت هم اقامت داشته باشند. باغ های اطراف این قلعه بسیار سرسبز و زیبا هستند و قدم زدن در میان این باغ ها به همراه گردش در این بنا با معماری قرون وسطایی فوق العاده اش می تواند اوقاتی به یادماندنی برای میهمانان فراهم کند.

قلعه شونبرگ

یکی دیگر از قلعه های اروپایی که اکنون به هتلی زیبا و مجلل تبدیل شده قلعه شونبرگ نام دارد. این قلعه در آلمان واقع شده و چشم انداز ای زیبا رو به دره راین دارد. محیط زیبا، آتش بازی و کتابخانه شگفت انگیز این قلعه از ویژگی های قلعه شونبرگ هستند. ساخت این قلعه به سال های 911 و 1166 بازمی شود. قلعه شونبرگ در سال 1689 به وسیله فرانسوی ها سوزانده شد و پس از آن بازسازی شده به هتل تبدیل شد اما همچنان شکوه یک قلعه اسرارآمیز را دارد. سوغات آلمان

قلعه سوینتون پارک

هتل مجلل سوینتون پارک در منطقه دره یورک شایر واقع شده است. این قلعه خاکستری و عاجی رنگ با 200 هکتار زمین سرسبز احاطه شده که محل زندگی آهوها و قوها هستند. این هتل 31 اتاق دارد که با وسایل قدیمی و عتیقه، نقاشی های رنگ و روغن و دیگر وسایل تاریخی و قدیمی تزئین شده اند. این هتل بعلاوه دارای رستوران هایی با منوهای متنوع و کلاس های آشپزی و بعلاوه اسپا و سونا هم هست.

قلعه پورونا

قلعه پورونا در کنار تپه های زیبای توسکانی واقع شده است. این قلعه در دهکده زیبا و قرون وسطایی پورونا قرار گرفته است و قدمت آن به قرن یازدهم باز می شود. قلعه پورونا به وسیله تاکستان ها، درختان زیتون و تپه ها احاطه شده است. این هتل 25 اتاق با منظره ها بسیار زیبا دارد و طراحی داخلی آن یادآور دوران قرون وسطی است. میهمانان می توانند از هوای آفتابی، غذای ایتالیایی و تراس های پرگل لذت ببرند.

برج فنتون

این دژ فوق العاده زیبا در بالای زمین های زراعی لوتیان شرقی واقع شده است. این مکان زمانی خانه پادشاه جیمز ششم، پادشاه اسکاتلند، زمانی که از ارتش گریخته بود، بود. میهمانان این هتل می توانند از منظره ها زیبای اسکاتلند تماشا نمایند و از خدمات، غذا و محیط محبت آمیز این هتل بهرمند شوند. این هتل تنها 12 مهمان می پذیرد.

قلعه دریاچه ماهی

قلعه دریاچه ماهی یک هتل قلعه ای 5 ستاره در شهر دونگال است. قدمت این قلعه که متعلق به خاندان اودانل که از پایه گذاران این شهر هستند، است به سال 1400 باز می شود و دارای اسپا، استخر و باغ های سرسبزی است که محیطی آرامش بخش را برای مهمانان فراهم می نماید. این قلعه که ترکیبی از ریشه های تاریخی و آسایش امروزی است دارای اتاق هایی عظیم بوده که با وسایلی مدرن و امروزی چیده شده و سرویس های بهداشتی و حمام های مجللی دارد.

برای خرید بلیط هواپیما به مقصد اروپا به صفحه اصلی وبسایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 5 شهریور 1400 بروزرسانی: 5 شهریور 1400 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1884

به "زیباترین قلعه های اروپایی که می توانید در آنها اقامت کنید ، فروش آنلاین بلیط هواپیما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین قلعه های اروپایی که می توانید در آنها اقامت کنید ، فروش آنلاین بلیط هواپیما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید