ساخت مقر جدید گوگل در خانه رقیبان

به گزارش آناسی، شرکت گوگل در حال ساخت مقر جدیدی نزدیک سیاتل است و حضورش در منطقه ای که خانه آمازون و مایکروسافت است را افزایش می دهد.

ساخت مقر جدید گوگل در خانه رقیبان

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، گوگل قطعه زمین 10 هکتاری نزدیک مقر فعلی خود در کرکلند واشنگتن خریداری نموده و میخواهد از آن برای توسعه این محیط استفاده کند. پیشتر بیزنس اینسایدر با اشاره به اطلاعات املاک گزارش نموده بود که گوگل یک نمایندگی خودروی قدیمی را در این منطقه خریداری نموده است. گوگل در ژوییه 40 میلیون دلار برای قطعه زمین دیگری در همان نزدیکی پرداخت نموده بود.

حتی پیش از شیوع همه گیری ویروس کرونا، شرکتهای فناوری به دنبال توسعه حضورشان در حومه شرقی سیاتل بودند تا به محل زندگی بعضی از کارمندانشان نزدیکتر باشند. با وجود این که همه گیری باعث تعطیلی دفاتر و دورکاری کارمندان شده است، بسیاری از آنها همچنان به این برنامه ها ادامه داده اند.

شرکت فیس بوک در بل ویو واقع در جنوب کرکلند فضایی را خریداری و اجاره داده است. شرکت آمازون در سپتامبر بیان کرد قراردادهای اجاره جدیدی در بل ویو امضا نموده و احتمالا 25 هزار کارمند را در این محل بکار می گیرد که بالاتر از حدود سه هزار نفر در آن موقع بود.

بر اساس گزارش بلومبرگ، یک مدیر گوگل در یادداشتی برای کارمندان این شرکت نوشت: این معامله تعهد ما برای این که در بلندمدت بخشی از جامعه کرکلند باشیم را عمیقتر می نماید و انعطاف پذیری ارزشمندی را برای تسهیل رشد آینده گوگل کرکلند فراهم خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 آذر 1399 بروزرسانی: 24 آذر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1429

به "ساخت مقر جدید گوگل در خانه رقیبان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت مقر جدید گوگل در خانه رقیبان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید