ساخت نخستین برنامه آموزشی با موضوع مهارت های ارتباطی

به گزارش آناسی، فراوری مجموعه برنامه آموزشی با موضوع مهارت های ارتباطی در 14 قسمت به همت وزارت ورزش وجوانان شروع شد.

ساخت نخستین برنامه آموزشی با موضوع مهارت های ارتباطی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، اعظم کریمی، مدیرکل برنامه ­ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان گفت: این مجموعه برنامه آموزشی بر مبنای طرح پژوهشی ملی توانمندسازی مهارت­های ارتباطی جوانان که در ده استان کشور صورت گرفته در حال ساخت است.

وی اظهار کرد نام این برنامه آموزشی بومرنگ است که به تهیه کنندگی دکتر زهرا منوچهرآبادی متخصص مهارت­های ارتباطی در 14 قسمت سی دقیقه­ای ساخته شده است. مهارت های ارتباطی از جمله ماهیت ارتباط انسانی و ضرورت و نقش آن در زندگی، ارتباط کلامی، ارتباط غیرکلامی، خودآگاهی، ارتباط اثربخش، مهارت گوش دادن، ارتباطات انسانی در مواقع بحرانی و غیرقابل پیش­بینی، تاثیر رسانه­ها وفضای مجازی بر نوع ارتباط جوانان، طرح واره های ناسازگار اولیه و تاثیر آن در روابط انسانی، چگونه دیگران را قانع کردن کنیم، رفتار های نامتعارف ارتباطی مانند پرخاشگری، کم حرفی و پرحرفی، خجالت، عوامل موثر در ارتباط از جمله موضوعاتی است که در این برنامه به آن ها پرداخته شده است.

کریمی اضافه کرد: کارشناسان این برنامه اساتید حوزه علوم ارتباطات اجتماعی و روان شناسان هستند که در حوزه مهارت های ارتباطی فعالیت دارند.

برنامه بومرنگ نخستین برنامه آموزشی است که به موضوع مهارت های ارتباطی پرداخته و با حمایت دفتر توسعه و برنامه ریزی خانواده وزارت ورزش و جوانان ساخته شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 17 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1287

به "ساخت نخستین برنامه آموزشی با موضوع مهارت های ارتباطی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت نخستین برنامه آموزشی با موضوع مهارت های ارتباطی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید