تور ارزان ایتالیا: سری A، سرانجام نیم فصل نخست با پیروزی قاطع میلان و خودزنی ناپولی در آستانه کریسمس

به گزارش آناسی، دیدارهای هفته نوزدهم سری A با ثبت یک برد قاطع در کارنامه تیم فوتبال میلان و شکست خارج از خانه ناپولی مقابل اسپتزیا به انتها رسید.

تور ارزان ایتالیا: سری A، سرانجام نیم فصل نخست با پیروزی قاطع میلان و خودزنی ناپولی در آستانه کریسمس

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، در آخرین شب از هفته نوزدهم سری A ایتالیا، شب گذشته (چهارشنبه) دو بازی برگزار گردید که در سرانجام آنها میلان مقابل میزبان خود امپولی با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی رسید، اما ناپولی در خانه با یک گل برابر اسپتزیا تن به شکست داد.

در مصاف میلان و امپولی، فرانک کسیه در دقایق 12 و 42، آلساندرو فلورنتزی در دقیقه 63 و تئو هرناندس در دقیقه 69 برای روسونری گلزنی کردند. گل های امپولی را هم بایرامی در دقیقه 18 و پینامونتی در دقیقه 84 به ثمر رساندند.

در همین حال در استادیوم دیه گو مارادونای شهر ناپل تیم فوتبال ناپولی، یکی دیگر از مدعیان قهرمانی سری A در خانه مقابل اسپتزیا با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داد. ژسوس مدافع میانی تیم ناپولی در دقیقه 37 به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا در آستانه کریسمس باعث ثبت شکستی تلخ در کارنامه شاگردان اسپالتی گردد.

با این نتایج میلان 42 امتیازی شد و با سه امتیاز اختلاف نسبت به ناپولی، جای این تیم را در رده دوم جدول نهاده شد و آن را به رده سوم فرستاد. تیم های امپولی و اسپتزیا نیز به ترتیب با 27 امتیاز و 16 امتیاز در رده های نهم و هفدهم جدول قرار دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 بهمن 1400 بروزرسانی: 13 بهمن 1400 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 2055

به "تور ارزان ایتالیا: سری A، سرانجام نیم فصل نخست با پیروزی قاطع میلان و خودزنی ناپولی در آستانه کریسمس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ایتالیا: سری A، سرانجام نیم فصل نخست با پیروزی قاطع میلان و خودزنی ناپولی در آستانه کریسمس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید