سفر تیم ملی تنیس روی میز از مجارستان به پرتغال

به گزارش آناسی، به گزارش خبرنگاران، بعد از گذشت یک هفته از پیگیری تمرینات ملی پوشان تنیس روی میز در کمپ تمرینی مجارستان، آنها امروز شنبه راهی پرتغال می شوند تا آخرین جلسات تمرینی پیش از شروع مسابقات گزینشی المپیک را در این کشور پیگیری نمایند.

سفر تیم ملی تنیس روی میز از مجارستان به پرتغال

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور لوکس کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

رقابت های گزینشی المپیک در رشته تنیس روی میز از 2 بهمن ماه شروع می گردد و به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت. طبق سیدی بندی اجرا شده، تیم ایران در میان 64 تیم شرکت کننده در این رقابت ها صاحب سید 20 است و ملاقات اول خود را با یکی از تیم های نهم تا شانزدهم برگزار خواهد نمود.

نوشاد و نیما عالمیان، حمیدرضا طاهرخانی، امین احمدیان و امیرحسین هدایی ترکیب تیم ملی تنیس روی میز را در مسابقات گزینشی المپیک تشکیل می دهند.

جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز که همراه با بازیکنان این تیم در بوداپست به سر می برد در مصاحبه با خبرنگاران با ابراز رضایت از شرایط این تیم گفت: خدا رو شکر تمرینات خوبی در بوداپست داشتیم. به جز امیرحسین هدایی، همه بازیکنان را در بیشتر جلسات تمرینی در اختیار داشتیم. هدایی هم روز گذشته به ترکیب اضافه شد. امروز با ترکیب کامل به پرتغال می رویم.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در خصوص شرایط بازیکنان این تیم یادآور شد: چند نفر از آنها دچار سرماخوردگی شده اند که البته خیلی حاد و نگران کننده نیست. با توجه به فاصله زمانی باقی مانده تا مسابقات قطعا بهبودی کامل را برای برگزاری بازی ها خواهند داشت.

لطف الله نسبی با بیان اینکه برنامه ملاقاتهای تیم ملی تنیس روی میز در مسابقات گزینشی المپیک دوشنبه شب تعیین می گردد، ابراز امیدواری کرد که ایران بتواند نتیجه موردنظر و دلخواه را در پرتغال به دست بیاورد.

به گزارش خبرنگاران، 9 تیم از مجموع 64 تیم شرکت کننده در رقابت های گزینشیِ پرتغال صاحب سهمیه المپیک 2020 توکیو خواهند شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 721

به "سفر تیم ملی تنیس روی میز از مجارستان به پرتغال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر تیم ملی تنیس روی میز از مجارستان به پرتغال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید