سقوط آدم فضایی 3 متری در حیاط یک خانه

به گزارش آناسی، فیلمی تازه در شبکه های اجتماعی دست به دست می گردد که ادعا می گردد تصویری از یک آدم فضایی سه متری است که هفته گذشته سفینه اش در لاس وگاس سقوط نموده!

سقوط آدم فضایی 3 متری در حیاط یک خانه

به گزارش خبرآنلاین، تصویر موجودی مرموز که در حیاط پشتی یک خانه در لاس وگاس به دام دوربین افتاده است، به سرعت در فضای مجازی پخش می گردد و بسیاری آن را به گزارش های منتشر شده درباره سقوط بشقاب پرنده در لاس وگاس مرتبط می دانند.

توالی مجذوب کننده حوادث از روایت شاهدان عینی از تماشا جسمی درخشان در آسمان و در پی آن گزارش برخورد یک شی در حیاط پشتی یک خانه در لاس وگاس موجی از هیجان در فضای مجازی به راه انداخته است.

تصاویر آدم فضایی 3 متری تازه ترین قطعه از پازل این وقایع است. آیا واقعا با موجودی فرازمینی طرف هستیم یا داستان چیز دیگری است؟

اولین بار در روز آدینه این فیلم در فضای مجازی منتشر شد، پستی که با توجه به موج موجود در شبکه های اجتماعی خیلی زود بیش از 6 میلیون بار دیده شد.

به نظر می رسد که این پست به گزارش های روز های قبل درباره سقوط بشقاب پرنده در منطقه ای در لاس وگاس اشاره دارد. در آن ماجرا فردی با اداره پلیس تماس گرفت و مدعی سقوط جسمی از آسمان و تماشا موجودات بیگانه شد که بنا بر ادعای او بین 2.5 تا 3 متر قد دارند. البته پلیس با حضور در محل چیز مشکوکی پیدا نکرد و آنطور که در ویدئوی منتشر شده از سوی پلیس دیده می گردد هنگام ترک محل به شوخی به مرد گفت: اگر موجودات 3 متری برگشتند با ما تماس نگیر.

اوایل همان شب یک افسر پلیس دیگر در لاس وگاس یک گلوله آتشین در آسمان مشاهده کرد. تصویر جسم آتشین ناشناس به وسیله دوربین پلیس ضبط شده است. شی ناشناس که به وسیله دوربین داشبورد فیلمبرداری شده است، هنگام حرکت به سمت بالا به شدت می درخشد و این پدیده غیرقابل شرح باعث تحقیقات بیشتر پلیس شد. با این حال، گزارش شده است که تحقیقات پلیس قادر به تعیین اینکه چه اتفاقی اتفاق افتاده یا اینکه آیا این دو رویداد به هم مرتبط هستند، نبود. ملکی که تصادف در آن گزارش شده بود برای روز ها مورد آنالیز نهاده شد تا اینکه اداره پلیس تصمیم به بستن پرونده گرفت.

در عین حال علاقه مندان به بشقاب پرند ها نیز بر اساس تصویربرداری گوگل ارث، تردید هایی در خصوص صحت این گزارش ایجاد کردند.

البته بدون توجه به شواهد هم قطعا می توان متوجه شد که آدم فضایی 3 متری مورد ادعا در ویدئوی فراگیر در شبکه های اجتماعی جعلی است.

از عدم تطابق صوت و تصویر و تاریخ ضبط ویدئو که با چارچوب زمانی ضبط شده به وسیله پلیس در تضاد است که بگذریم، کاملا تعیین است که ویدئوی مورد اشاره فیلم واقعی نیست و محصولی دیجیتال است که پیش از این به وسیله یک فراوری کننده محتوا در تیک تاک منتشر شده بود.

شگفت اینکه ویدئو در تیک تاک چندان بازخوردی نداشت و چیزی حدود 60 هزار بار دیده شد. اما با داغ شدن موضوع بشقاب پرنده ها و ماجرای جشم نورانی در وگاس خیلی زود توانست مخاطب زیادی در توییتر پیدا کند!

منبع: نیوزویک

منبع: فرارو
انتشار: 25 خرداد 1402 بروزرسانی: 25 خرداد 1402 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 2368

به "سقوط آدم فضایی 3 متری در حیاط یک خانه" امتیاز دهید

1 کاربر به "سقوط آدم فضایی 3 متری در حیاط یک خانه" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقوط آدم فضایی 3 متری در حیاط یک خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید