سهامداران آمازون خواهان تحقیقات مستقل درباره شرایط کارگران

به گزارش آناسی، به گزارش خبرنگاران به نقل از ورج، این درخواست برای آنالیز با توجه به اطلاعاتی انجام می گردد که کارگران آمازون و کارشناسان در ایمنی محل کار و نظارت فراهم می نمایند.

سهامداران آمازون خواهان تحقیقات مستقل درباره شرایط کارگران

در درخواست سهامداران آمده است: در حالی که آمازون کوشش دارد به ایمن ترین محل کار در زمین تبدیل گردد، به آنالیز عملکردهایی احتیاج است که سبب شده اند اندازه جراحات حین کار در شرکت به بالاترین اندازه برسد و هدف نقدها قرار گیرد. با توجه به آنکه نظارت و نرخ معین شده برای بهره وری به اندازه بالای جراحت ها مربوط است، از آمازون می خواهیم آنالیز مستقلی درباره این علمکردها انجام دهد.

اگر آمازون با این درخواست مخالفت نکند، سهامداران در جلسه سالانه شرکت که در ماه می برگزار می گردد، درباره آن رای گیری می نمایند.

مری بت گلگر یکی از مدیران شرکت ایمپکت اینوستمنتس، از ثبت نمایندگان این درخواست است. او معتقد است آمازون باید مدل کسب وکاری خود و بعلاوه عایدی و نرخ جراحت های بالای خود را ارزیابی کند.

او به مسائل و نگرانی های ایمنی متعدد طی دوران پاندمی کووید 19 در آمازون و بعلاوه مرگ 6 نفر در یکی از انبارهای شرکت در استان ایلینویز به علت وقوع تندباد در 10 دسامبر امسال میلادی اشاره می نماید.

این حوادث سوالاتی جدی به وجود آورده است.

در این میان کورتنی براون یکی از کارگران انبار آمازون در نیوجرسی و رهبر گروه کارگری یونایتد فور رسپکت در 7 دسامبر امسال در مقابل کنگره درباره شرایط کاری در واحد مذکور شهادت داد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 بهمن 1400 بروزرسانی: 14 بهمن 1400 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 2057

به "سهامداران آمازون خواهان تحقیقات مستقل درباره شرایط کارگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهامداران آمازون خواهان تحقیقات مستقل درباره شرایط کارگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید