شگفتی عظیم آتلتیکو مادرید در آنفیلد، لورنته قاتل لیورپول شد

به گزارش آناسی، به گزارش خبرنگاران، ملاقات برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین تیم های لیورپول و اتلتیکو مادرید اسپانیا در حالی از ساعت 23:30 چهارشنبه شروع شد که در نهایت با نتیجه سه بر دو در خاتمه 120 دقیقه به سود نماینده اسپانیا همراه بود تا شاگردان دیه گو سیمئونه به لطف تک گل خود در بازی رفت به مرحله بعدی صعود کردند.

شگفتی عظیم آتلتیکو مادرید در آنفیلد، لورنته قاتل لیورپول شد

واینالدوم (43) و روبرتو فرمینیو (94) برای لیورپول و مارکوس لورنته (97 و 106) و آلوارو مورتا (120) برای اتلتیکو مادرید گلزنی کردند.

پیش بینی کارشناسان در مورد جذابیت فوق العاده این ملاقات درست از آب درآمد تا فوتبال دنیا در تب و تاب شیوع ویروس کرونا مسابقه ای مهیج را در خود بگنجاند.

قرمزپوشان لیورپول بازی را کاملاً تهاجمی آغاز کردند تا بتوانند از سد دفاع پر تعداد و همیشگی اتلتیکو مادرید با رهبری سیمئونه عبور نمایند.

یورگن کلوب که معین.بود به شاگردانش در لیورپول گوشزد نموده بود با سانتر از جناحین می تواند به گل برسد در دقیقه 43 و با همین تاکتیک توانست گل اول را توسط واینالدوم به ثمر برساند.

گلی که با سانتر چمبرلین و ضربه سر واینالدوم به تور دوازه جان اوبلاک چسبید تا بندرنشینان لیورپول، 45 دقیقه اول را اینگونه به انتها برسانند.

حملات پردامنه میزبان در نیمه دوم نیز ادامه داشت اما با خروج دیه گو کاستا و ورود لورنته در دقیقه 56 برای مادریدی ها ورق بازی برگشت. اتلتیکو ضدحملات برق آسایی را ایجاد می کرد و همین موضوع سبب سد تا ویرجیل فن دایک و سایر مدافعان لیورپول کمی محتاط تر پیش رفته و به هافبک ها و مهاجمان خود یاری نمایند.

بازی در نود دقیقه با همان یک گل لیورپول به انتها رسید اما برد یک بر صفر نماینده اسپانیا در ملاقات رفت باعث شد تا کار به وقت های اضافه کشیده گردد.

30 دقیقه ای که با شگفتی های فراوان همراه بود. روبرتو فرمینیو خیلی زود گل پیروزی بخش لیورپول را به ثمر رساند اما دیری نپایید که لورنته با دو گل خود، تماشاگران لیورپول را در بهت و حیرت فرو برد. کوشش شاگردان کلوب در ادامه این بازی فایده ای نداشت تا انتها گل آلوارو موراتا در دقیقه 120 شگفتی اتلتیکو مادرید را در خانه مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا تکمیل کند و نماینده اسپانیا را به مرحله بعدی برساند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 956

به "شگفتی عظیم آتلتیکو مادرید در آنفیلد، لورنته قاتل لیورپول شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شگفتی عظیم آتلتیکو مادرید در آنفیلد، لورنته قاتل لیورپول شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید