صفر تا صد تحصیل پزشکی در چین (هرآنچه که باید بدانید)

به گزارش آناسی، هرساله بیش از 10.000 دانشجو از سراسر دنیا به منظور تحصیل در چین و رشته پزشکی وارد این کشور می شوند. از سال 2004 تحصیل در مقطع کارشناسی پزشکی و جراحی (MBBS) به زبان انگلیسی در چین معروف شده است. دانشکده های پزشکی که کارشناسی رشته پزشکی و جراحی به زبان انگلیسی را ارائه می دهند، توسط سازمان نظام پزشکی چین و سازمان بهداشت دنیای (WHO) در راهنمای دانشکده های پزشکی دنیا به رسمیت شناخته شده اند. همچنین مدرک لیسانس پزشکی چین در سطح دنیای معتبر است.

صفر تا صد تحصیل پزشکی در چین (هرآنچه که باید بدانید)

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

تعداد دوره های کارشناسی رشته پزشکی و جراحی به زبان انگلیسی در چین رو به افزایش است و تا کنون 49 دانشگاه پزشکی توسط وزارت آموزش و پرورش چین مورد تایید واقع شده است. دانشگاه های مورد تاییدی که دانشجویان بین المللی را برای دوره های کارشناسی پزشکی ثبت نام نموده اند، دارای مجوز برای اعطای مدرک کارشناسی ارشد در حوزه های پزشکی عمومی و پزشکی بالینی (موضوعات سطح اول) و بیمارستان های وابسته در رده III، سطح A نیز می باشند.

بنابراین تا حدودی آزمایشگاه ها و تاسیسات دانشگاه های چین از بیشتر کالج های دولتی آسیا، آفریقا و دیگر کشور ها از سطح بالاتری برخوردار می باشند.پس از اتمام تحصیلات پایه، دانشجویان باید دوره کارآموزی را به مدت یک سال در یکی از بیمارستان های وابسته به دانشگاه بگذرانند.

منبع: سفیرساعی
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1080

به "صفر تا صد تحصیل پزشکی در چین (هرآنچه که باید بدانید)" امتیاز دهید

1 کاربر به "صفر تا صد تحصیل پزشکی در چین (هرآنچه که باید بدانید)" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صفر تا صد تحصیل پزشکی در چین (هرآنچه که باید بدانید)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید