ضرورت استفاده از ظرفیت علما و نخبگان در ارکان تصمیم&zwnjگیری

به گزارش آناسی، خبرنگاران/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی بر استفاده از ظرفیت علما و نخبگان در ارکان تصمیم گیری استان تأکید کرد.

ضرورت استفاده از ظرفیت علما و نخبگان در ارکان تصمیم&zwnjگیری

حمید ملانوری، امروز سه شنبه 11 آذر در نشست تخصصی با رئیس بنیاد نخبگان استان اظهار کرد: علما و نخبگان به عنوان رهبران فکری جامعه هستند و در فرهنگ سازی نقش بسزایی دارند.

به گزارش خبرنگاران، وی شرح داد: علما، نخبگان و اندیشمندان استان به واسطه تأثیرگذاری و جایگاه علمی که دارند، ظرفیت های بسیار خوبی هستند که باید به درستی استفاده شوند.

استاندار خراسان جنوبی گفت: به کار بردن این پتانسیل های ارزشمند در کارگروه های تخصصی از برنامه های مهم کاری استان است.

ملانوری با اشاره به برنامه هایی که به منظور توسعه همه جانبه و پایدار استان در دستور کار دارد، گفت: پروژه های زیرساختی و ابرپروژه هایی همچون احداث راه آهن، انتقال آب و دو بانده سازی جاده ها، می توانند زمینه ساز توسعه صنعت در استان و بالطبع بکارگیری نخبگان جوان در این بخش ها باشند.

وی افزود: اجرای این پروژه ها با جدیت در حال پیگیری است و برای شتاب بخشی به فرایند اجرای آنها تلاش می شود.

استاندار خراسان جنوبی، اقدامات بنیاد نخبگان استان را در راستای حمایت از جامعه نخبگانی ارزشمند خواند و گفت: حمایت از این افراد خاص به جهت جایگاه و تأثیر گذاری که در استان دارند، بسیار مهم است.

سعیدرضا احمدی زاده، رئیس بنیاد نخبگان خراسان جنوبی نیز در این نشست، گزارشی از شرایط جامعه نخبگان و افراد تحت پوشش این بنیاد و برنامه های بنیاد را در استان ارائه کرد.

وی با اشاره به پروژه های عمرانی در دست اقدام استان گفت: ایجاد صنایع مادر و پروژه های زیربنایی، ضمن این که به توسعه استان کمک می کنند، می توانند با ایجاد صنایع و واحدهای تولیدی کوچک، فرصت های خوبی نیز برای استفاده از ظرفیت نخبگان و شرکت های دانش بنیان فراهم آورند.

وی یادآور شد: بهره برداری از توانمندی و دانش نخبگان در گروه های اندیشه ورز می تواند به ارائه راهکارهای متقنی در راستای استفاده مطلوب از پتانسیل های استان و توسعه منجر شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 دی 1399 بروزرسانی: 16 دی 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1478

به "ضرورت استفاده از ظرفیت علما و نخبگان در ارکان تصمیم&zwnjگیری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت استفاده از ظرفیت علما و نخبگان در ارکان تصمیم&zwnjگیری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید