(عکس) اریکسن اشک یک هلندی را درآورد

به گزارش آناسی، یکی از صحنه های احساسی بازی شب گذشته (یکشنبه) تیم های ملی هلند و اوکراین در استادیوم یوهان کرایف شهر آمستردام، گریه کردن دالی بلیند مدافع هلندی ها پس از به صدا درآمدن سوت سرانجام بازی بود. با اینکه هلند با نتیجه 3 بر 2 پیروز این بازی شد، بلیند در سرانجام بازی با چشمانی گریان زمین بازی را ترک کرد. با توجه به اینکه این بازی تنها اولین بازی هلندی ها در یورو 2020 بود و پیروزی در آن نمی توانست آنقدر خشنود کننده باشد که بازیکنی برای آن اشک شوق بریزد برای خیلی ها این سؤال پیش آمد که چرا مدافع سابق منچستریونایتد گریه می کرد و او نیز دلیلش را اعلام نمود.

(عکس) اریکسن اشک یک هلندی را درآورد

با تور ارزان هلند از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام هلند گشت و گذار کنید.

بلیند اعتراف کرد او نیز در گذشته مانند اریکسن دچار نارسایی قلبی شده و به همین دلیل زمانی که به زمین افتادن ستاره اینتر و کوشش پزشکان برای احیای او در جریا بازی مقابل فنلاند را تماشا کرد، تصمیم گرفته بود که دیگر به زمین فوتبال نرود اما یک اتفاق دیگر سبب شد که نظر او عوض گردد و پا پس نکشد.

مدافع هلندی ها که در نیمه دوم به میدان رفت گفت: برای اینکه در این بازی به زمین بروم یک جور مانع روانی سر راه خودم می دیدم.

بلیند گفت: اتفاقی که برای اریکسن رخ داد، خیلی مرا تحت تأثیر قرار داد و این فقط به خاطر آشنایی من با کریستین به عنوان یک دوست نبود.

تماشای احیای اریکسن با دستگاه شوک برای بلیند یادآور خاطراتی بد از سال 2019 بود، وقتی که به او گفتند که دچار عارضه تورم ماهیچه قلب شده است. به دلیل همین عارضه بود که در ماه آگوست سال 2020 مدافع تیم آژاکس برای دومین بار در طول یک سال، در جریان یک بازی محبت آمیز به همراه غول های آمستردام از حال رفت.

بلیند اضافه نمود: من می دانم که اریکسن چه شرایط وحشتناکی را تجربه نموده است، چون خودم هم نظیر آن را تجربه نموده ام. به همین دلیل هم یک نوع مانع روانی برای رفتن به زمین بازی مقابل اوکراین جلوی خودم می دیدم. من باید خودم را برای بازی کردن متقاعد می کردم اما افتخار می کنم که این کار را انجام دادم و به همین دلیل بود که در انتها بازی احساساتی شدم. قطعآً من به این فکر می کردم که بازی نکنم. تصاویری که از تلویزیون دیدم و خود حادثه روی من خیلی تأثیر گذاشته بود طوری که شب خوابم نبرد. اما من واقعاً مصمم بودم که این مانع عظیم را از سر راهم بردارم. می دانستم که اگر کاری نکنم که اوضاع خوب پیش برود، ذهنم از آن چیزی که بود، آشفته تر می گردد. زمانی که کریستین (از بیمارستان) هم تیمی هایش را ارغیب کرد که به بازی برگردند و آن را به انتها برسانند، همان موقعی بود که به خودم گفتم من هم باید بازی کنم. البته اینکه بازی کردم با تأیید پزشکان هم بود.

منبع: فرارو
انتشار: 19 تیر 1400 بروزرسانی: 19 تیر 1400 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1810

به "(عکس) اریکسن اشک یک هلندی را درآورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(عکس) اریکسن اشک یک هلندی را درآورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید