قائدی: امیدوارم دهمین گلم در دربی باشد، مقایسه ام با نیمار نظر لطف مجیدی است

به گزارش آناسی، مهاجم تیم فوتبال استقلال ابراز امیدواری کرد دهمین گلش در این فصل را در دربی به ثمر برساند.

قائدی: امیدوارم دهمین گلم در دربی باشد، مقایسه ام با نیمار نظر لطف مجیدی است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مهدی قائدی پس از پیروزی 2 بر یک تیم استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: خدا را شکر توانستیم یک بازی خوب انجام دهیم و دل طرفداران که در هوای سرد به استادیوم آمده بودند را شاد کنیم. امیدوارم راضی باشند. ما یک بازی سخت در پیش داریم. همه می دانند دربی چقدر سخت و حساس است. امیدوارم در آن بازی هم بتوانیم دل طرفداران را شاد کنیم.

وی درباره مصدومیت شیخ دیاباته نیز گفت: نمی دانم چه شد، من آمدم دیدم در رختکن نیست، امیدوارم مسئله ای نداشته باشد.

مهاجم تیم فوتبال استقلال در خصوص حضور ارسلان مطهری در این تیم و بازی کنار او بیان نمود: مطهری مهاجم خوبی است و من واقعاً دوست دارم کنارش بازی کنم. خیلی برای او خوشحالم که گل می زند و پیشرفت می نماید.

قائدی در ادامه درباره تشبیه اش به نیمار توسط فرهاد مجیدی توضیح داد: این نظر لطف مجیدی است. هر کسی یک صندلیی دارد و من هم سعی می کنم در صندلی خودم بهترین باشم.

آیا امیدواری به عنوان آقای گلی لیگ برتر دست پیدا کنی؟، وی در واکنش به این سؤال گفت: آقای گلی هدف دوم من است و هدف اولم موفقیت استقلال است.

مهاجم استقلال درباره اینکه آیا قول می دهد در دربی برای طرفداران تیمش گلزنی کند؟، بیان نمود: هیچ کس نمی تواند چنین قولی بدهد، ولی من تمام سعی و تلاشم را برای این کار انجام می دهم.

در ابتدای فصل قول داده بودی 10 گل به ثمر برسانی، اما تا به اینجای فصل 9 گل زده ای. قائدی در واکنش به این سؤال گفت: امیدوارم دهمین گلم در دربی باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 836

به "قائدی: امیدوارم دهمین گلم در دربی باشد، مقایسه ام با نیمار نظر لطف مجیدی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قائدی: امیدوارم دهمین گلم در دربی باشد، مقایسه ام با نیمار نظر لطف مجیدی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید