قوانین تازه لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش آناسی، کارگاه آموزشی لیگ قهرمانان آسیا 24-2023، روز آدینه با حضور مقام های کنفدراسیون فوتبال آسیا و نمایندگان باشگاه ها، در کوالالامپور برگزار گردید.

قوانین تازه لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، کارگاه های آموزشی مربوط به رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، روز آدینه در سالن اجتماعات هتل اینترکانتینانتال شهر کوالالامپور برگزار گردید.

از باشگاه پرسپولیس نیز امیر علی حسینی، مدیر امور بین الملل و علیرضا اشرف، مدیر رسانه ای تیم در این برنامه حضور داشتند.

بنابر اعلام مدیر امور بین الملل باشگاه، جلسات توجیهی و تشریحی روز گذشته از ساعت 9 و 40 دقیقه صبح به وقت محلی به مدت 9 ساعت ادامه داشت.

مرور فصل گذشته رقابت ها و اشاره به نکات آموزشی و قانونی درباره آن، معرفی دوره نو رقابت ها و تفاوت های آن نسبت به گذشته و مقررات نو که برای آن وضع شده است، نحوه برگزاری مسابقات، تکنولوژی های نو فوتبال که در این مسابقات مورد استفاده قرار خواهد گرفت. مسایل امنیتی مسابقات مربوط به تیم ها و تماشاگران، مسایل حقوقی، موارد تجاری مربوط به باشگاه ها و مسایل رسانه ای و پزشکی، بخشی از موضوعاتی بودند که در قالب نشست های گوناگون و با حضور مقام های کنفدراسیون و کارشناسان، تشریح شد.

امیر علی حسینی بعلاوه خاطرنشان کرد: موارد جالب توجه زیادی در جریان برنامه های دیروز مطرح شد که در قالب گزارش به هر یک از مراجع ذیربط در باشگاه ارایه خواهد شد و در جلسات کارگروه آسیایی به آن ها خواهیم پرداخت.

از جمله تغییراتی که می توان به آن اشاره نمود؛ محرومیت بازیکنان در صورت دریافت سه کارت زرد در بازی های مختلف است. بعلاوه تعداد بازیکنان روی نیمکت به 23 نفر افزایش یافت و بر اساس آن 12 بازیکن برای انجام تعویض ها می توانند روی نیمکت بنشینند. بعلاوه اگر قرار بر بازی کردن 6 بازیکن خارجی باشد حتما یکی از آن ها باید آسیایی باشد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 شهریور 1402 بروزرسانی: 4 شهریور 1402 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 2395

به "قوانین تازه لیگ قهرمانان آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قوانین تازه لیگ قهرمانان آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید