قیمت لژیونر پرسپولیسی معین شد

به گزارش آناسی، شرایط شهاب زاهدی در تیم فوتبال المپیک دونتسک همچنان نامشخص است. قرارداد این بازیکن 8 گله در لیگ اوکراین، در انتها این فصل با المپیک به انتها می رسد. باشگاه المپیک در پی فروش این بازیکن و کسب درآمد از این طریق بود، اما شهاب حاضر نشد پیشنهادات باشگاه را قبول کند.

قیمت لژیونر پرسپولیسی معین شد

این مهاجم ایرانی به صورت مخفیانه با تیم زوریا لوهانسک به توافق رسیده و میخواهد در خاتمه فصل راهی این تیم گردد؛ بدون آنکه پولی به باشگاه المپیک برسد. مسئولان باشگاه المپیک دونتسک هم از این اقدام شهاب عصبانی شده و او را به تیم دوم باشگاه تبعید کردند.

در تازه ترین اظهارنظر در مورد زاهدی، ولادیسلاو هلزین رئیس باشگاه المپیک، این بازیکن ایرانی و نماینده اش را به نقض توافق با المپیک متهم کرد.

ولادیسلاو گفت: ما با شهاب و نماینده او توافق صریح داشتیم. ماهیت توافق در این واقعیت نهفته است که این مهاجم می تواند بدون مانع به تیم دیگری برود، اما در ازای پرداخت غرامت اقتصادی خاص.

وی اضافه کرد: ما ناگهان متوجه شدیم که شهاب مخفیانه با باشگاه زوریا توافق نموده است و سپس به اردوی تیم -در ترکیه- نرسید. او در تمرینات نشان داد که به صورت فعال کار نمی کند، زیرا احتمالاً خود را از قبل بازیکن تیم دیگری می داند.

رئیس باشگاه المپیک دونتسک توضیح داد: ما نمی توانیم با ورزشکاری که انگیزه مناسبی ندارد کار کنیم؛ بنابراین آن ها شهاب را به تیم دوم فرستادند و امیدوار هستند که او نگرش خود را برای باشگاهی که برایش خیلی کار نموده، تغییر بدهد. ولادیسلاو درباره نحوه موافقت باشگاه المپیک برای آزادسازی شهاب زاهدی گفت: ما آماده هستیم که او را با دریافت مبلغ 500 هزار دلار آزاد کنیم. فکر می کنم باشگاه زوریا باید هزینه انتقال را به ما بپردازد. زوریا پاییز سال جاری در لیگ اروپا بازی کرد و درآمد زیادی به دست آورد.

وی سپس با کنایه خطاب به مسئولان باشگاه زوریا اظهار کرد: باشگاهی که می خواهد پیشرفت کند باید بیاموزد که چگونه برای خرید یک فوتبالیست توانمند و آموزش دیده، هزینه کند. رئیس باشگاه المپیک دونتسک در خاتمه گفت: شهاب می گوید که می خواهد به ما یاری کند تا در انتقالش به تیم های دیگر، صاحب درآمد شویم. او می فهمد که المپیک به او یاری نموده تا تبدیل به چنین بازیکنی گردد، اما این بازیکن از پشت سر، به ما صدمه و آسیب می زند.

منبع: فرارو
انتشار: 23 اسفند 1399 بروزرسانی: 23 اسفند 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1603

به "قیمت لژیونر پرسپولیسی معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت لژیونر پرسپولیسی معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید