مسیرهای طبیعت گردی کشور آلمان

به گزارش آناسی، آلمان کشوری با مناطق دیدنی و تماشایی می‌باشد که هر گردشگری علاقه دارد به این کشور اروپایی  زیبا و پرجاذبه سفر کند. به علاقه‌مندان به طبیعتگردی برای تجربه طبیعتی بکر و ناب توصیه می‌کنیم به کشور آلمان سفر کنند.

مسیرهای طبیعت گردی کشور آلمان

مسیر دامنه های آلپ

برای بازدید مناظر و چشم اندازهای کوهستانی به جنوب آلمان بروید جایی که طبیعت، مسیری 450 کیلومتری را به شما هدیه داده تا در آغوشش لذت طبیعت گردی را حس کنید. در این مسیر که از مقاصد کلاسیک گردشگران است نه فقط کوه ها که دریاچه هایی مانند بودنزه و تگرنزه را بازدید نمایید که زیبایی خاصی به محیط اطراف داده‌اند. اگر به مناطق اطراف تگرنزه بروید غذاهای لذیذ و خوشمزه را پیدا نمایید که خوش طعمی آن‌ها در آلمان معروف می‌باشد.

مسیر شکوفه های یاس بنفش

در اواخر تابستان هر سال به شمال آلمان در منطقه لونبرگ هیث که بروید مسیری را مشاهده خواهید کرد که شما را به دشتی پر از یاس‌های بنفش خواهند برد. چرای دام‌های ساکنان محلی در این ناحیه باعث به وجود آمدن چشم‌اندازهایی این چنین خیال انگیز و خیره کننده می‌باشد.

مسیر پینترز (Painters)

در قرن 18 بود که ناگهان مکان هایی با زیبایی های طبیعی، گردشگران زیادی به خود دیدند. آلمان هم که پر از این زیبایی هاست گوشه و کنارش پر شد از گردشگران، یکی از این شهر ها درسدن (Dresden)  بود که با صخر های منحصربفرد و زیبایی که دارد آنقدر گردشگر به خود دید که مسیر پینترز را برای هدایت گردشگران به این منطقه درست کردند. این مسیر در سال 2006 مورد بازسازی قرار گرفت و زیبایی هایش دو چندان گردید.

مسیر گوته

در ناحیه هارتس در شمال آلمان مسیری ناهموار و کوهستانی از محبوب ترین راه ها برای طبیعت گردی در بین عاشقان طبیعت است. اگر به بالای قله افسانه ای بروکن که با 1141 متر ارتفاع، بلندترین کوه رشته کوه هارتس است بروید چشم اندازی پانورامایی و تماشایی از اطراف را خواهید دید. برای تجربه یک سفر متفاوت و پر جاذبه با تور اروپا همراه شوید.

انتشار: 17 دی 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 644

به "مسیرهای طبیعت گردی کشور آلمان" امتیاز دهید

1 کاربر به "مسیرهای طبیعت گردی کشور آلمان" امتیاز داده است | 2 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسیرهای طبیعت گردی کشور آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید