معرفی هتل گوورنر مونترال ، 4 ستاره

به گزارش آناسی، هتل گوورنر مونترال | Gouverneur Montreal Hotel

این هتل که در سال 1974 ساخته شده است، دارای 353 اتاق در 30 طبقه می باشد، 5 دقیقه با ماشین از مرکز شهر مونترال فاصله دارد و در نزدیکی ایستگاه مترو Berri UQAM واقع شده است. مهمانان هتل می توانند در Le Vignoble، که غذاهای قاره ای ارائه می دهند، شام بخورند.هتل گوورنر مونترال همچنین در فاصله 5 دقیقه رانندگی با دانشگاه کوئبچه مونترال است و Biodôme مونترال در فاصله 6،4 کیلومتری هتل قرار گرفته است. در ادامه همراه با خبرنگاران باشید تا به شما هتل گوورنر مونترال را با تمام ویژگی های رفاهی، تفریحی و فاصله آن با جاذبه های مختلفی که دارد را معرفی کنیم.

معرفی هتل گوورنر مونترال ، 4 ستاره

از سفر با تور کانادا ارزان قیمت لذت ببرید.

خدمات رفاهی هتل گوورنر مونترال

امکاناتی از قبیل اینترنت بی سیم رایگان، امکان استفاده از خدمات برگزاری رویدادها با 741 متر فضای کنفرانس و 16 اتاق جلسه، خدمات عروسی، ایستگاه کامپیوتر و دستگاه فکس و فتوکپی در این هتل در دسترس می باشد. علاوه بر این مجهز به خدمات خشکشویی، مرکز تجاری، مغازه های هدیه یا دکه روزنامه فروشی، خدمات تور و بلیط، میز پذیرش 24 ساعته، خدمات چک این سریع، صندوق امانات و انبار چمدان است. پارکینگ با پرداخت هزینه در دسترس می باشد و سایر امکانات رفاهی این هتل شامل ارائه صبحانه رایگان، روزنامه رایگان در لابی و آسانسور و بالابر می باشد. تلویزیون در بخش های مشترک هتل در خدمت شماست، دستگاه خودپرداز بانک و یک کافی شاپ در هتل در دسترس است تا در آن مهمانان از نوشیدنی هایش لذت ببرند، دارای کارکنان چند زبانه می باشد که با زبان های ایتالیایی، پرتغالی، عربی، اسپانیایی، فرانسوی و انگلیسی صحبت می نمایند آماده خدمت هستند. ورود به هتل از ساعت 16 بعد از ظهر تا 12 شب می باشد و برای خروج، حتما باید تا قبل ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید.

امکانات تفریحی هتل گوورنر مونترال

این هتل شامل امکانات تفریحی از جمله استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام، سونا و یک کافه نیز می باشد که برای استفاده از نوشیدنی هایش کافی است به آن مراجعه کنید و نوشیدنی دلخواه خود را سفارش دهید. این هتل همچنین دارای یک رستوران است که برای صبحانه، ناهار، شام و میان وعده دارد.

امکانات اتاق های هتل

اتاق های این هتل 4 ستاره مجهز به اینترنت رایگان وای فای، چای و قهوه ساز، تلویزیون ال ای دی با شبکه های جهانی، سیستم گرمایش و تهویه مطبوع می باشد. همچنین دارای ملافه های ضد آلرژی، منوی بالش، میز مطالعه، سشوار، اتو و میز اتو، یخچال و تلفن نیز است. نظافت روزانه انجام می گردد، دوش و وسایل آرایشی-بهداشتی رایگان، حوله و سایر ملزومات نیز دارد. در هر صورت اگر وسیله ای لازم داشتید کافیست به میز پذیرش درخواست دهید. در صورتی که به تخت اضافی احتیاج داشته باشید می توانید آن را با پرداخت هزینه درخواست دهید. برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از هتل می توانید سری به قسمت رزرو هتل در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل

  • اتاق کویین کلاسیک: 31 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • اتاق کلاسیک با دو تخت دو نفره: 31 متر مربع مساحت دارند، دو تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • اتاق دبل سوپریور با دو تخت دو نفره: 31 متر مربع مساحت دارند، دو تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • اتاق کینگ دارای چشم انداز: 31 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • اتاق کینگ بزینس: 31 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • اتاق کینگ بزینس با چشم انداز: 31 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.

فاصله هتل با جاذبه های مختلف مونترال

  • قصر کلیسای نوتردام: این کلیسا تا شما تنها 3 کیلومتر فاصله دارد. اگر پیاده بروید معمولا 22 دقیقه ای آن را می بینید و اگر با تاکسی بروید 6 دقیقه طول می کشد. اتوبوس هم 15 دقیقه تا آن جا فاصله دارد.
  • موزه هنرهای زیبا: این موزه با شما حدودا 5 کیلومتر فاصله دارد. با تاکسی 9 دقیقه، با اتوبوس 17 دقیقه و پیاده 33 دقیقه ای خواهید رسید.
  • دانشگاه مک گیل: حدودا 8 کیلومتر با این جاذبه فاصله دارید. با تاکسی 7 دقیقه ای، با اتوبوس 16 دقیقه ای و با پیاده 27 دقیقه ای خواهید رسید.
  • سالن نمایش پلس دِ آرت: برای رسیدن به این تئاتر که حدودا 1 کیلومتر با شما فاصله دارد، اگر با تاکسی بروید 6 دقیقه و اگر پیاده بروید حدودا 13 دقیقه ای خواهید رسید.
  • بندر قدیمی مونترال: 7 کیلومتر از شما دورتر است که با تاکسی 8 دقیقه ای و پیاده 25 دقیقه ای به آن جا می رسید. اتوبوس هم بسته به خطی که انتخاب می کنید 20 دقیقه بعد شما را خواهد رساند.
  • پارک مونت رویال: این پارک با شما 3 کیلومتر فاصله دارد. با پای پیاده تقریبا 45 دقیقه در راه خواهید بود. با اتوبوس هم می توانید بروید که حدود 29 دقیقه را باید در نظر بگیرید.
  • فرودگاه بین المللی مونترآل-پییر الیوت ترودو: این فرودگاه از شما 2 کیلومتر دورتر است. تاکسی شما را 21 دقیقه ای و با اتوبوس 56 دقیقه بعد خواهید رسید.

موقعیت هتل گوورنر مونترال

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل :

کانادا، کبک H2L 3Y9، مونترال، خیابان هابرت 1415

1415 Hubert St, Montreal, QC H2L 3Y9, Canada

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 29 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 343

به "معرفی هتل گوورنر مونترال ، 4 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل گوورنر مونترال ، 4 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید