راهنمای سفر به ویکتوریا در کانادا

به گزارش آناسی، ویکتوریا، از شهرهای بسیار زیبای در جهان است که مانند نگینی در کشور کانادا می درخشد. این شهر دارای ساختمان های پر زرق و برق و همچنین باغ های محصور کنندهای می باشد، و هر گردشگری رویای رفتن به این شهر کانادایی را در سر می پروراند. اما مثل هر مقصد دیگری قبل از سفر احتیاج است تا اطلاعاتی درباره هتل ها و رستوران های این شهر داشته باشیم و همچنین بدانیم که برای گشت و گذار به کدام مناطق شهر ویکتوریا باید برویم. از همین رو خبرنگاران در راهنمای سفر به ویکتوریا اقدام به جمع آوری چنین اطلاعاتی برای شما کرده است؛ با ما در سفر به ویکتوریا در کشور کانادا همراه باشید.

راهنمای سفر به ویکتوریا در کانادا

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

موقعیت جغرافیایی شهر ویکتوریا

شهر ویکتوریا، مرکز ایالت بریتیش کلمبیا بوده و در جنوبی ترین جزیره ونکوور واقع شده است. این شهر کانادایی طبق آمار سرشماری که در سال 2016 صورت گرفته دارای 85792 نفر جمعیت بوده است و در مساحت این شهر حدود 19 کیلومتر مربع می باشد. این شهر، در گذشته محل زندگی بومیان ساحلی بوده است. در سال 1843، انگلیسی ها قلعه شهر را ساختند و در سال 1862، ویکتوریا به عنوان یک شهر، ثبت شد.

اطلاعات کلی شهر ویکتوریا در کانادا

  • زبان رسمی: انگلیسی و فرانسوی
  • واحد پول: دلار کانادا
  • نوع برق شهری در کانادا: 120 ولت و 60 هرتز
  • کد کشور: +1
  • شماره های اضطراری:
  • آمبولانس، پلیس و آتش نشانی : 911 یا 066
  • اختلاف ساعت با تهران: 7 و نیم ساعت از تهران عقب تر است.
  • فرودگاه های بین المللی: فرودگاه ویکتوریا هاربر

آب و هوای شهر ویکتوریا

شهر ویکتوریا از آب و هوای معتدل و دلپذیری برخوردار است و اگر چه این شهر کانادایی در ساحل اقیانوسی واقع شده است، اما ویکتوریا فاقد رطوبت و هوای شرجی آزاردهنده بوده و در طول زمستان در این شهر دمای هوای بین 8 تا 4 درجه سانتی گراد و در تابستان هم متوسط دما بین 11 تا 20 درجه سانتی گراد می باشد. از همین رو در اغلب ساعات شبانه روز شهر ویکتوریا در کانادا دارای آب و هوای مساعدی برای سفر است.

هزینه اقامت در شهر ویکتوریا

سالانه مسافران متعددی به این شهر کانادایی سفر می نمایند، از همین رو در این شهر امکانات اقامتی به طور کامل محیا است و نیازی به هیچ گونه نگرانی بابت اقامت وجود نخواهد داشت. اگرچه ویکتوریا از شهرهای مدرن در دنیاست، اما می توانید با هر بودجه و سلیقه ای که دارید، هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید. فقط کافیست تا مقدار هزینه ای که برای اقامت در نظر گرفتید و آنچه از هتل انتظار دارید را معین کنید و سپس اقدام به رزرو هتل مورد نظرتان بنمایید. در ادامه راهنمای سفر به ویکتوریا ما به چند هتل مناسب در این شهر می پردازیم و همچنین حدودی از قیمت رزرو هتل ها در این شهر را بر اساس امکانات و سرویس دهی آنها ذکر خواهیم کرد. (تمامی قیمت ها در تاریخ 5 اسفند 1396 ذکر شده است).

هتل های دو ستاره 1,300,000 تا 1,800,000 تومان

هتل های سه ستاره 1,450,000 تا 2,000,000 تومان

هتل های چهار ستاره 2,000,000 تا 4,000,000 تومان

هتل های پنج ستاره از 2,500,000 به بالا

هتل های پیشنهادی شهر ویکتوریا

  • هتل Abigails

هتل 4 Abigail یکی از منحصر به فرد ترین هتل های شهر ویکتوریا در کاناداست. این هتل با فضای رومانتیک و شاعرانه ای که دارد برای سفرهای دونفره بهترین گزینه است. این هتل دارای 23 اتاق مدرن و شیک بوده و از جمله امکانات آن می توان به پارکینگ، کارکنان چندزبانه، اینترنت و… اشاره کرد.

شماره تلفن: 18005616565

وب سایت: abigailshotel.com

آدرس: کانادا - ویکتوریا 906 McClure St، Victoria، BC V8V 3E7، Canada

  • هتل ماگنولیا | Magnolia Hotel And Spa

هتل ماگنولیا دیگر هتل 4 ستاره شهر ویکتوریاست که جزء بهترین های گزینه های اقامتی واقع شده است. این هتل دارای 64 اتاق مدرن بوده و از امکاناتی که می توانیم به آن ها اشاره کنیم رستوران، بار، اتاق ملاقات، اتاق کنفرانس، کارکنان چندزبانه، اسپا و… است.

شماره تلفن: 12503810999

وب سایت: magnoliahotel.com

آدرس: کانادا - ویکتوریا 625 Courtney St، Victoria، BC V8W 1B8، Canada

  • هتل نایب السلطنه ویکتوریا | Victoria Regent Hotel

هتل نایب السلطنه شهر ویکتوریا جزء 20 هتل برتر دنیا شناخته شده است. این هتل داری 50 اتاق بزرگ و بسیار شیک بوده و چشم اندازه زیبایی به سمت دریا دارد. از امکانات این هتل لاکچری می توان به پارکینگ، کارکنان چندزبانه، اینترنت، صبحانه و… اشاره کرد.

شماره تلفن: 12503862211

وب سایت: victoriaregent.com

آدرس: کانادا - ویکتوریا 1234 Wharf St، Victoria، BC V8W 3H9، Canada

هزینه خورد و خوراک در شهر ویکتوریا

در راهنمای سفر به ویکتوریا ما هزینه های مربوط به غذا در این شهر را بر اساس سایت رسمی Numbeo ذکر می کنیم، از همین رو به منظور در شهر ویکتوریا به منظور تهیه غذا در یک رستوران خوب باید 15 دلار کانادا را بپردازید. همچنین اگر بخواهید در یک رستوران متوسط با سرویس میز یک غذای دو نفره میل کنید، باید مبلغ 70 دلار کانادا را هزینه نمایید. شما برای تهیه یک همبرگر مک دونالدز می بایست 8 دلار کانادا بپردازید. قیمت یک بطری آب معدنی 1 دلار کانادا می باشد. همچنین اگر اهل خوردن قهوه هستید به ازای هر لیوان قهوه مبلغی معادل 4 دلار کانادا پرداخت بنمایید. اگر می خواهید که در سفر مالی عمل کنید با کمی جستجو می توانید با قیمت های کمتری یک وعده غذای نسبتا خوب را در رستوران هایی که به اصلاح به آنها street food می گویند، میل کنید.

رستوران های پیشنهادی در شهر ویکتوریا

  • رستوران ساوور | Saveur Restaurant

ساوور دارای منوی غذایی مدرنی بوده که از غذاهای فرانسوی الهام گرفته است. در این رستوران اگر رژیم هم دارید می توانید غذاهای رژیمی سفارش دهید. سطح قیمت غذاهای این رستوران متوسط می باشد.

ساعات کاری:

ناهار: از شنبه تا چهارشنبه؛ ساعت 10 صبح تا 2 بعد از ظهر

شام: از شنبه تا سه شنبه؛ ساعت 5 عصر تا 10 شب

شماره تلفن: 12505909251

وب سایت: saveurrestaurant.ca

آدرس: کانادا - ویکتوریا 658 Herald St، Victoria، BC V8T 4K6، Canada

  • رستوران دریایی خرچنگ آبی | Blue Crab Seafood House

بهترین غذاهای دریایی را می توانید در شهر ویکتوریا در رستوران دریایی خرچنگ آبی میل کنید. انواع غذاهای دریایی، کانادایی، سوپ و سبزیجات در این رستوران سرو می شوند که علاوه بر طعم خوب سطح قیمت بالایی هم دارند.

شماره تلفن: 12504801999

وب سایت: bluecrab.ca

آدرس: کانادا - ویکتوریا 146 Kingston St، Victoria، BC V8V 1V4، Canada

  • رستوران ژاپنی نابو | Nubo Japanese Tapas

رستوران ژاپنی نابو از بهترین رستوران های شناخته شده با سطح قیمت متوسط است. در این رستوران منو متنوعی از غذاهای ژاپنی، آسیایی و سوشی برای مشتریان مهیا شده که طعم فوق العاده ای دارند.

شماره تلفن: 17782659909

وب سایت: nubotapas.com

آدرس: کانادا - ویکتوریا 739 Pandora Ave، Victoria، BC V8W 1N9، Canada

هزینه حمل و نقل در شهر ویکتوریا کانادا

هزینه بلیط تک سفره 2.50 دلار کانادا

هزینه بلیط ماهانه 85 دلار کانادا

هزینه تاکسی زمانی درون آن می نشینید 3.45 دلار کانادا و به ازای هر یک کیلومتر 1.93 دلار کانادا به مبلغ اضافه می گردد. اگر بخواهید تاکسی منتظر شما بماند 41 دلار کانادا باید پرداخت نمایید.

هزینه یک لیتر بنزین در این شهر 1.29 دلار کانادا

جاذبه های گردشگری در شهر ویکتوریا

  • موزه سلطنتی قبل از میلاد مسیح | Royal BC Museum

موزه سلطنتی در شهر ویکتوریا که اقدام به نمایش آثار تاریخی قبل از میلاد مسیح نموده است از جمله جاذبه های محبوب گردشگری در شهر ویکتوریا کانادا است.

آدرس: کانادا - ویکتوریا 675 Belleville St، Victoria، BC V8W 1A1، Canada

  • دنیا مینیاتوری | Miniature World

می توانید در دنیا مینیاتوری، دنیای کانادا و روزگاران تلخ و شیرینی که این شهر گذرانده است را تماشا کنید. این مکان مخصوصا برای بچه ها خیلی جذاب است و یکی از جاذبه های تفریحی این شهر به شمار می آید.

آدرس: کانادا - ویکتوریا 619 Humboldt St، Victoria، BC V8W 1A6، Canada

  • کاخ کریگ دارک | Craigdarroch

قلعه Craigdarroch یک مجسمه بارونی قدیمی اسکاتلندی در دوره ویکتوریا است و به دلیل موقعیت برجسته ای که در ویکتوریا دارد، یک سایت مهم تاریخی ملی کانادا محسوب می گردد. مساحت این قلعه 25000 متر می باشد با 39 اتاق. این ساختمان در اواخر دهه 1800 به عنوان محل اقامت خانوادگی یکی از ثروتمندان به نام Robert Dunsmuir و همسرش جوآن ساخته شد.

آدرس: کانادا - ویکتوریا 1050 Joan Crescent، Victoria، BC V8S 3L5، Canada

  • منطقه تاریخی ملی پارک هاتلی | Hatley Park National Historic Site

منطقه تاریخی ملی پارک هاتلی، شامل باغ های ایتالیایی، ژاپنی، گل های رز و یک کاخ بزرگ می گردد که تاریخ ساختش به سال 1908 برمی گردد. بازدیدنمایندگان می توانند خودشان جهت باغ ها را انتخاب نمایند یا از تور راهنما یاری بگیرند تا به ترتیب، همه جا را به آن ها نشان بدهند.

  • تئاتر دو نفره | Belfry Theatre

این تئاتر در خیابان گلادستون 1291 واقع شده و یکی از هیجان انگیزترین جاذبه های تفریحی این شهر است. ساختمان این تئاتر در بین سال های 1887 و 1892ساخته شده و از سالهای 1976 تاکنون فعالیت خود را شروع نموده. ظرفیت سالن این تئاتر 279 نفر می باشد. برای رزرو و اطلاعات بیشتر از برنامه های روزانه به سایت آن مراجعه کنید.

آدرس: کانادا - ویکتوریا 1291 Gladstone Ave، Victoria، BC V8T 1G5، Canada

  • ساختمان مجلس بریتیش کلمبیا | British Columbia Parliament Buildings

این ساختمان در شمال خیابان بلولف، در مقابل بندر درونی قرار دارند که مجسمه یک سرباز از جنگ دنیای اول در میدان آن دیده می گردد. ساختمان مجلس بریتیش کلمبیا از ساختمان های مهم اداری در ویکتوریا می باشد که معماری زیبایی دارد.

آدرس: کانادا - ویکتوریا 501 Belleville St، Victoria، BC V8V 2L8، Canada

  • مجلس نمایندگان | Government House

مجلس نمایندگان، محل اقامت رسمی فرماندار ستاد برجسته و محل برگزاری مراسم همه بریتیش کلمبیان است. این مجموعه 36 هکتار و شامل باغ های رسمی و اکوسیستم Garry است.

باغ ها: بازدید از این مجموعه رایگان است..

مرکز فرهنگی و اتاق چای Cary Castle Mews: از ماه خرداد تا شهریور باز می گردد.

تورهای عمومی از مجلس نمایندگان یک شنبه هر هفته، ساعت 9:30 و 11:00 ارائه می شوند. تورها یک ساعت طول می کشند و برای رزرو تور بعدی می توانید به www.ltgov.bc.ca مراجعه کنید.

آدرس: کانادا - ویکتوریا Government House، Victoria، BC V8S 1V9، Canada

  • باغ آبخازی | Abkhazi Garden

باغی بسیار زیبا که در هر گوشه آن که بخواهید قدم بزنید زیبایی های خاص و منحصر به خود را دارد. باغ آبخازی از زیباترین جاذبه های طبیعی این شهر به شمار می رود.

آدرس: کانادا - ویکتوریا 1964 Fairfield Rd، Victoria، BC V8S 1H3، Canada

  • کلیسای مسیح | Christ Church Cathedral

از زیباترین جاذبه های مذهبی و گردشگری در شهر ویکتوریا، کلیسای مسیح است. ساخت آن از سال 1856تا 1869 طول کشیده است و کلیسا در ابتدا به عنوان کلیسای منطقه ویکتوریا شناخته شد و بعدها به عنوان کلیسای مسیح شناخته است.

آدرس: کانادا - ویکتوریا 930 Burdett Ave، Victoria، BC V8V 4X1، Canada

مراکز خرید شهر ویکتوریا

  • مرکز خرید Mayfair

شماره تلفن: 12503830541

وب سایت: mayfairshoppingcentre.com

آدرس: کانادا - ویکتوریا 3147 Douglas St، Victoria، BC V8Z 6E3، Canada

  • مرکز خرید هیلاری | Hillside Shopping Centre

شماره تلفن: 12505957154

وب سایت: hillsidecentre.com

آدرس: کانادا - ویکتوریا 1644 Hillside Ave، Victoria، BC V8T 2C5، Canada

جشنواره های شهر ویکتوریا

روز جزیره زمان برگزاری در سومین دوشنبه ماه اسفند

روز کانادا زمان برگزاری در 10 تیر

روز ویکتوریا زمان برگزاری در 3 خرداد

روز باکسینگ دی زمان برگزاری در 5 دی

روز کریسمس زمان برگزاری در 6 دی

بایدها و نبایدهای شهر ویکتوریا کانادا

  • ویکتوریا از شهرهای زیبای کانادا و از امن ترین شهرهای دنیا است که وقتی به این شهر سفر کردید، مانند هر شهر و کشور دیگری نکات اولیه و ایمنی را رعایت کنید، مثلا اینکه مراقب مدارک، پول و اشیای قیمتی خود باشید و بیشتر از وسایل حمل و نقل عمومی بهره ببرید.
  • هنگام پیاده روی در خیابان های کوک و کوادرا از پوشیدن صندل یا دمپایی اجتناب کنید چراکه درختان سوزنی این ناحیه مشکل ساز هستند.
  • سعی کنید شب های دیر وقت تنها در خیابان های این شهر تردد نداشته باشید.
  • به این دلیل که سفارت کانادا در ایران بسته شده، جهت اخذ ویزای این کشور می توانید به وسیله نمایندگان قانونی یا شخصا به سفارت کانادا در کشورهای همسایه از جمله سفارت کانادا واقع در آنکارا، پایتخت ترکیه، مراجعه و مراحل قانونی دریافت ویزا را طی نمایند. البته برای این که کارتان سریع و هزینه کم تری را بپردازید می توانید از با ثبت نام و دریافت آنلاین ویزا کم هزینه ترین و نیز سریع ترین راه ممکن را انتخاب کنید.
منبع: الی گشت
انتشار: 24 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 201

به "راهنمای سفر به ویکتوریا در کانادا" امتیاز دهید

1 کاربر به "راهنمای سفر به ویکتوریا در کانادا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به ویکتوریا در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید