معرفی هتل حیات رجنسی کلگری ، 4 ستاره

به گزارش آناسی، هتل حیات رجنسی سوییتز کلگری | Calgary Hyatt Regency Hotel

این هتل در مرکز کلگری قرار گرفته است. در کنار موزه گلنبو واقع شده و نزدیک به مغازه ها و ساختمان های تاریخی است که با چند قدم از هتل و در خیابان استفان در دسترس است. رستوران های این هتل پذیرای مهمانان با منوی غذاهای بین المللی است و همچنین در کافه و در محیطی آرام میزبان مسافران با انواع نوشیدنی می باشد. از سفارت ایالات متحده در کلگری 400 متر فاصله دلرد، مرکز کنفرانس کالج تلوس در 200 متر از هتل حیات رجنسی کلگری Calgary Hyatt Regency Hotel قرار گرفته است، برج کلگری نیز 200 متر فاصله دارد. نزدیکترین فرودگاه بین المللی فرودگاه کالگری است که 10 کیلومتر از هتل دور است. این هتل یکی ار بهترین هتل های کلگری از دید مسافرانی است که تا کنون در آنجا اقامت داشته اند. در ادامه همراه با خبرنگاران باشید تا به شما هتل حیات رجنسی کلگری را با تمام ویژگی های رفاهی، تفریحی و فاصله آن با جاذبه های مختلفی که دارد را معرفی کنیم.

معرفی هتل حیات رجنسی کلگری ، 4 ستاره

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

خدمات رفاهی هتل حیات رجنسی کلگری

این هتل دارای امکاناتی از قبیل امکانات برگزاری رویدادها و جلسات با 22 اتاق کنفرانس و همچنین امکانات و خدمات برگزاری عروسی می باشد. همچنین سایر امکانات و خدمات این هتل شامل خدمات تور و بلیط، ارائه صبحانه نیز در این اقامتگاه شامل هزینهاست، آسانسور و بالابر و دسترسی به روزنامه ها در لابی به صورت رایگان می باشد. کارکنان مهربان و چند زبانه این هتل که به زبان های، آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی، مجارستانی، فیلیپینی، چینی و انگلیسی صحبت می نمایند، آماده خدمت هستند. یک کافی شاپ در هتل در دسترس است که در آن مهمانان می توانند با نوشیدنی هایش خود را مهمان نمایند.

در صورتی که احتیاج به خدمات خشکشویی داشتید اطلاع داشته باشید که این هتل دارای خدمات خشکشویی نیز می باشد، خدمات لیموزین یا تاکسی شهری، مغازه های هدیه یا دکه روزنامه فروشی، امکان استفاده از پارکینگ با هزینه اضافی، خدمات چک این سریع از دیگر خدمات این هتل است. امکانات ورزشی به صورت 24 ساعته، میز پذیرش نیز در تمام ساعات شبانه روز و مرکز تجاری که در 24 ساعت باز است از جمله خدمات شبانه روزی هتل است. صندوق امانات، دستگاه خودپرداز بانک و انبار چمدان هم در این هتل در دسترس است. مجهز به اینترنت وای فای که به بدون هزینه در بخش های مختلف از جمله لابی، رستوران و سایر قسمت ها سرویس ارائه می دهد. ایستگاه کامپیوتر، دستگاه فکس و فتوکپی در صورت احتیاج در اختیار شماست. ورود به هتل از ساعت 15 بعد از ظهر تا 12 شب می باشد و برای خروج، حتما باید تا قبل ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید.

امکانات تفریحی هتل حیات رجنسی کلگری

امکانات تفریحی در این هتل 4 ستاره شامل استخر داخل سالن (تمام سال)، جکوزی داغ، آبگرم و مرکز سلامتی (هزینه اضافی)، مرکز تناسب اندام و سونا می باشد و همچنین می توانید در فضای آرام و دلنشین کافه هتل نوشیدنی مورد علاقه خود را سفارش دهید و از لحظات اقامت خود را در این هتل لذت ببرید.

بسیاری از تفریحات و ورزش ها هم در نزدیکی این هتل در دسترس است که می توان به امکانات ورزش های از جمله قایقرانی، گلف، دوچرخه سواری کوهستانی، مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری و اسکی اشاره نمود.

رستوران هتل

رستوران تامسونزThomsons : این رستوران غذاهای منطقه کانادایی را ارائه می دهد و صبحانه، تهار و شام را شامل می گردد.

کافه سنداستون فایرساید Sandstone Fireside : گاه به گاه ناهار و شام ارائه می دهد و دارای یک سالن جذاب و شیک است و همچنین انواع نوشیرنی نیز در دسترس است.

امکانات اتاق های هتل حیات رجنسی کلگری

این هتل که دارای 355 اتاق در 21 طبقه می باشد، همه اتاق ها مجهز به سیستم گرمایش با امکان کنترل از راه دور، گاوصندوق دیجیتالی مناسب برای لپ تاپ، میز مطالعه، سشوار، اتو و میز اتو، یخچال، ماکروویو، ملافه های تمیز و ضد آلرژی، تهویه مطبوع و امکاناتی مانند تلویزیون ال ای دی با شبکه های جهانی، قهوه و چای ساز و تلفن می باشد. اینترنت وای فای بدون هزینه اضافه در دسترس است، نظافت روزانه انجام می گردد، دوش و وسایل آرایشی-بهداشتی رایگان، حوله و سایر ملزومات نیز دارد. در هر صورت اگر وسیله ای لازم داشتید کافیست به میز پذیرش درخواست دهید. در صورتی که به تخت اضافی احتیاج داشته باشید می توانید آن را با پرداخت هزینه درخواست دهید. برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از هتل می توانید سری به قسمت رزرو هتل در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل

  • اتاق کویین با دو تخت کویین: این اتاق ها 37 متر مربع مساحت دارند، دو تخت دو نفره عظیم در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • اتاق کلاب کویین با دو تخت کویین: این اتاق ها 37 متر مربع مساحت دارند، دو تخت دو نفره عظیم در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • اتاق کینگ کلاب: این اتاق ها 37 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره عظیم در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • اتاق کینگ کرنر: این اتاق ها 37 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره عظیم در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • اتاق کینگ: این اتاق ها 37 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره عظیم در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • سوییت کلاب: این اتاق ها 74 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره عظیم در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • سوییت کینگ: این اتاق ها 70 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره عظیم در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.

فاصله هتل با جاذبه های مختلف

  • مرکز دادگاه کالگری: این مکان تا شما تنها 900 متر فاصله دارد. اگر پیاده بروید معمولا 11 دقیقه ای آن را می بینید و اگر با تاکسی بروید 4 دقیقه طول می کشد. اتوبوس هم 7 دقیقه تا آن جا فاصله دارد.
  • کنیسنگتون: 8 کیلومتر با این هتل فاصله دارد که با اتوبوس 14 دقیقه ای و با تاکسی 8 دقیقه ای می رسید.
  • برج کلگری: برای رسیدن به این برج که حدودا 200 متر با شما فاصله دارد و با پای پیاده حدودا 2 دقیقه ای خواهید رسید.
  • سفارت ایالات متحده آمریکا: 400 متر از شما دورتر است که با تاکسی 2 دقیقه ای و پیاده 5 دقیقه ای به آن جا می رسید. اتوبوس هم 2 دقیقه بعد شما را خواهد رساند.
  • موزه ارتش کانادا: این موزه با شما 5 کیلومتر فاصله دارد. با تاکسی تقریبا 10 دقیقه در راه خواهید بود. با اتوبوس هم می توانید بروید که حدود 26 دقیقه را باید در نظر بگیرید.
  • باغ وحش کالگری: 2 کیلومتر با این هتل فاصله دارد که با اتوبوس 8 دقیقه ای و با تاکسی 7 دقیقه ای می رسید.
  • کراس آیرون میلز: 8 کیلومتر از شما دورتر است که با تاکسی 19 دقیقه ای به آن جا می رسید. اتوبوس هم بسته به خطی که انتخاب می کنید 54 دقیقه بعد شما را خواهد رساند.
  • کلگری استامپد: یک کیلومتر از شما دورتر است که با تاکسی 6 دقیقه ای و پیاده 17 دقیقه ای به آن جا می رسید. اتوبوس هم بسته به خطی که انتخاب می کنید 6 دقیقه بعد شما را خواهد رساند.
  • فرودگاه بین المللی کالگری: این فرودگاه از شما 1 کیلومتر دورتر است. تاکسی شما را 20 دقیقه ای و با اتوبوس 43 دقیقه بعد خواهید رسید.

موقعیت هتل حیات رجنسی کلگری

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل :

کانادا، البرتا T2G 5P6، کالگری، خیابان سنتر جنوب 700

700 Centre St S, Calgary, AB T2G 5P6, Canada

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 957

به "معرفی هتل حیات رجنسی کلگری ، 4 ستاره" امتیاز دهید

1 کاربر به "معرفی هتل حیات رجنسی کلگری ، 4 ستاره" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل حیات رجنسی کلگری ، 4 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید