معرفی هتل 5 ستاره شرایتون تاورز در سنگاپور

به گزارش آناسی، هتل شرایتون تاورز سنگاپور | Sheraton Towers سنگاپور Hotel

مجموعه هتل های شرایتون از نگاه مجله Conde Nast یکی از بهترین هتل های موجود در دنیا هستند. هتل شرایتون تاورز سنگاپور نیز که در کنار خیابان اسکات واقع شده، یک هتل لوکس 5 می باشد که امکانات فوق العاده ای را برای مهمانانی که در آن اقامت دارند، فراهم نموده است. ایستگاه قطار نیوتون در کنار هتل باعث شده که به هر کجا که بخواهید به راحتی سفر کنید. در ادامه همراه با خبرنگاران باشید تا ویژگی های رفاهی، خدماتی و تفریحی هتل شرایتون تاورز سنگاپور (Sheraton Towers سنگاپور Hotel) را به همراه فاصله آن با جاذبه های مختلف بیان کنیم.

معرفی هتل 5 ستاره شرایتون تاورز در سنگاپور

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

خدمات رفاهی هتل شرایتون تاورز سنگاپور

بخش پذیرش هتل 24 ساعته در خدمت مهمانان است و در آن جا می توانید از خدمات تبدیل پول، راهنما و انبار چمدان استفاده کنید. نظافت روزانه هر روز انجام می گردد و دیگر خدمات شامل اتوشویی، خشکشویی و اتوکشی می باشد که هزینه جداگانه ای برایتان دارد. مواردی که مربوط به سفرهای کاری هستند عبارتند از: دستگاه فکس و کپی، مرکز تجاری، خدمات جلسات کاری و کنفرانس. در نظر داشته باشید که استفاده از این امکانات هزینه ای خارج از مبلغ اتاق تان دارند.

از پارکینگ هتل می توانید روزانه با پرداخت مبلغی استفاده کنید که این پارکینگ برای استفاده افراد ناتوان و کم توان نیز قابل استفاده است. ترانسفر فرودگاهی هم از دیگر خدمات هتل است که آن هم هزینه جداگانه دارد. البته از هتل، حمل و نقل متداول به بعضی جاذبه ها انجام می گردد که رایگان است. برای سیگار کشیدن بخش مجزایی تدارک دیده شده و در اتاق ها نمی توان سیگار کشید. روزنامه رایگان، آسانسور و امکان اجاره ماشین از دیگر خدمات رفاهی هتل شرایتون تاورز سنگاپور هستند.

کارمندان هتل به زبان های چینی، فیلیپینی، مالایایی، کره ای و انگلیسی صحبت می نمایند. ساعت ورود به هتل 14:00 و ساعت خروج 12:00 می باشد.

امکانات تفریحی هتل شرایتون تاورز سنگاپور

برای تفریح در این هتل می توانید به استخر آن بروید و یا از باشگاه بدنسازی آن که مربی حرفه ای نیز دارد استفاده کنید. خدمات آرایشی بهداشتی نیز در اینجا انجام می گردد. جایگاه هایی کنار استخر تعبیه شده که می توانید از آن ها استفاده کنید و یا به ساحل رفته و از آن جا لذت ببرید. ایوان آفتابگیر هتل هم بسیار منظره قشنگی دارد. سونای بخار از دیگر امکاناتی است که این هتل برای مهمانانش فراهم نموده است.

رستوران های هتل

  • رستوران لی بای (Li Bai): این رستوران کانتونی که از اسم یک شاعر عصر تانگ گرفته شده، دکوراسیون بسیار جذابی دارد: دیوارهایی به رنگ نارنجی سوخته، سقف کوتاه، جایگاه های چرمی و سرامیک های طراحی شده..! می توانید برای ناهار و شام به رستوران بروید.
  • رستوران داینینگ روم (The Dining Room): اطراف این رستوران را آبشار، استخرهای صخره ای و مناظر سبز رنگ احاطه نموده است. غذاهای آسیایی و مدیترانه ای این رستوران به صورت بوفه باز در دسترس هستند که از صبح زود تا نیمه شب می توانید از آن استفاده کنید.
  • رستوران دِ لاونج (The Lounge): در لابی، این کافه رستوران واقع است که می توانید میان وعده و قهوه های معروف آن را تجربه کنید.

امکانات اتاق های هتل

هتل شرایتون تاورز سنگاپور 420 اتاق دارد که همگی دارای تلویزیون صفحه تخت هستند. تهویه اتاق ها، هوای آن ها را مطبوع نموده و می توانید از دستگاه قهوه و چای ساز موجود، یک نوشیدنی برای خود درست کنید و از این هوا لذت ببرید. گاوصندوق داخل اتاق ها سایز لپ تاپ است. میز کار، اتو یا میز اتو، سشوار (در صورت درخواست) و بطری های آب رایگان از دیگر مواردی است که در اتاق ها وجود دارد.

سرویس حمام در اتاق های این هتل تجهیز شده است که در آن می توانید دوش و وان را استفاده کنید. همچنین تمام وسایل مورد احتیاج مانند حوله لباسی، شامپو، صابون و … در آن ها موجود است. یخچال و بطری های آب رایگان و خوراکی هایی که البته هزینه جداگانه ای دارند، در اتاق ها قابل مشاهده است.

انواع اتاق های هتل

  • سوییت اکسکیوتیو: 60 متر است، دید شهر را دارد و یک تخت دونفره کینگ در آن ها وجود دارد.
  • اتاق بیزنس: 30 متر مربع فضای این اتاق هاست. آن ها دید شهر را دارند و یک تخت دونفره کینگ در آن ها موجود است.
  • اتاق تاورز: 30 متر هستند که با دید شهر و تخت دونفره کینگی که در آن هاست، می تواند یکی از گزینه های اقامت شما باشد.
  • اتاق تاورز پول: این اتاق ها 32 متر و در کنار استخر هستند. یک تخت دونفره کینگ داخل این اتاق هاست.
  • اتاق کابانا: این اتاق ها هم 32 متر مساحت و دید استخر را دارند. تخت دونفره کینگ هم در آن ها وجود دارد.
  • اتاق تاورز با بالکن: این اتاق ها 38 متر می باشند. علاوه بر تخت دونفره کینگ، ویژگی آن ها داشتن بالکن رو به شهر است.
  • سوییت پریمیوم: 90 متر مساحت دارند و تخت دونفره کینگ در آن ها موجود است.
  • اتاق دلوکس: این اتاق ها فضای 30 متری دارند و یک تخت دونفره کینگ در آن ها وجود دارد.

فاصله با جاذبه های سنگاپور

  • نیوتون فود سنتر: 400 متر با این مرکز فاصله دارید که با تاکسی تنها 2 دقیقه در راه خواهید بود. پیاده هم 6 دقیقه ای به اینجا می رسید.
  • فار ایست پلازا: 600 متر از هتل دورتر است که پیاده روی به آن جا حدود 10 دقیقه طول می کشد. تاکسی و اتوبوس هم تقریبا بین 4 تا 8 دقیقه شما را می رسانند.
  • پسیفیک پلازا: 800 متر است که 11 دقیقه پیاده روی دارد. با تاکس و اتوبوس نیز 5 دقیقه ای خواهید رسید.
  • پاراگون: 1 کیلومتر با شما فاصله دارد که با اتوبوس 8 دقیقه ای، با تاکسی، 16 دقیقه ای و پیاده نیز 16 دقیقه ای به آن جا می رسید.
  • لاکی پلازا: این جاذبه با شما 1 کیلومتر فاصله دارد. اگر پیاده بروید 16 دقیقه، با تاکسی بین 10 تا 15 دقیقه و با اتوبوس 10 دقیقه در راه خواهید بود.
  • ایستگاه مترو اورکارد: از این ایستگاه 1 کیلومتر دورتر هستند که تاکسی شما را 10 دقیقه بعد به آن جا می رساند. اگر با اتوبوس بروید هم 10 دقیقه و پیاده 18 دقیقه راه است.
  • مرکز خرید آی او اِن: رسیدن به این مرکز خرید که 1 کیلومتر فاصله دارد، 14 دقیقه زمان می برد. با تاکسی 13 دقیقه و با اتوبوس 6 دقیقه در راه خواهید بود.
  • موزه هنر سنگاپور: تا این جاذبه حدودا 3 کیلومتر فاصله دارید که با تاکسی 12 دقیقه زمان خواهد برد. با اتوبوس به 13 دقیقه و پیاده 40 دقیقه زمان احتیاج دارید.
  • رافلز سیتی: این جاذبه با هتل حدود 3.8 کیومتر فاصله دارد که با اتوبوس تقریبا 13 دقیقه ای و با تاکسی 15 دقیقه ای به آن جا می رسید. پیاده هم بعد از 45 دقیقه خواهید رسید.
  • اسکله های کلارک و رابرتسون: این اسکله ها از شما حدودا 4.5 کیلومتر دورتر هستند که اگر تاکسی سوار شوید بعد از 15 دقیقه و با اتوبوس بین 14 تا 30 دقیقه بعد به آن جا می رسید. پیاده روی نیز به این جا امکان پذیر است که 45 دقیقه طول می کشد.
  • مرکز خرید سانتک سیتی: هتل شرایتون تاورز سنگاپور تا این جاذبه 4 کیلوتر فاصله دارد که تاکسی به آن جا 10 دقیقه در راه خواهد بود. اگر بخواهید با اتوبوس بروید 35 دقیقه و با مترو حدود 40 دقیقه زمان خواهد برد.
  • درختان غول پیکر بی: این جاذبه با شما حدودا 7 کیلومتر فاصله دارد. تاکسی 13 دقیقه و اتوبوس 27 دقیقه برای رسیدن به اینجا زمان می برد.
  • استودیو یونیورسال سنگاپور: 20 دقیقه فاصله 9 کیلومتری این جاذبه را با تاکسی طی خواهید کرد. اتوبوس 41 دقیقه نیز برای رسیدن به اینجا زمان می خواهد.
  • فرودگاه بین المللی چانگی: 17 کیلومتر با شما فاصله دارد که با تاکسی 25 دقیقه در راه خواهید بود.

موقعیت هتل شرایتون تاورز سنگاپور

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

سنگاپور 228230، اورکارد، جاده اسکاتس

39 Scotts Road, اورچارد, 228230 سنگاپور, سنگاپور

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 10 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 381

به "معرفی هتل 5 ستاره شرایتون تاورز در سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 5 ستاره شرایتون تاورز در سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید