نمای ساختمان مدرن و شیک با طراحی رنگارنگ و جذاب مدل 2015

به گزارش آناسی، زمانی که به طراحی نمای ساختمان مدرن فکر می کنید، ممکن است اولین طرح هایی به ذهنتان می آید ساختمان هایی ظریف و سفید رنگ یا با رنگ هایی شبیه به سفید باشد. اما رنگ های متفاوت در ساختمان های جدید می توانند کاملا در هماهنگی با معماری مدرن به حیات خود ادامه دهند. در این مطلب با نماهایی روبرو خواهید شد که بر این موضوع صحه می گذارند.

نمای ساختمان مدرن و شیک با طراحی رنگارنگ و جذاب مدل 2015

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ خشتی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

در مدل زیر یکی از بی نظیرترین نماها برای یک ساختمان اداری را مشاهده می کنید. نمای ساختمان بانک ها در بیشتر نقاط دنیا کسل نماینده و خسته نماینده هستند حتی در کشورهای پیشرفته دنیا، ساختمان بانک ها بگونه ای هستند که با وقار و دوامی که از خود بنمایش می گذارند سعی در تحت تاثیر قرار دادن بیننده و جذب آنها به سمت خود می نمایند. بنابراین نتیجه چنین تفکری بوجود آمدن ساختمان هایی می گردد که از ستون های متعدد و عظیم در نمای خود استفاده می نمایند تا بیشتر شبیه ساختمان های آثار باستانی شوند. اما در کشور ژاپن به هیچ وجه اینگونه نیست. در این کشور بانک ها (یا حداقل بانک هایی که از این طراحی استفاده می نمایند) می خواهند به صورت محبت آمیز، صمیمی، در دسترس، جذاب و از همه مهم تر برابر دیده شوند. ساختمان بانک زیر از رنگ هایی که در رنگین کمان وجود دارد در نمای خود استفاده نموده و توسط گیاهانی در قسمت های برآمده ساختمان تزیین شده اند.

ساختمان دوم هم بنای بانک دیگری در کشور ژاپن است که از طرحی با سایه بان های ناهمسان و رنگارنگ در نمای خود استفاده می نماید. ساختمانی که هر رهگذری را برای ایستادن در زیر سایه بانش به خود دعوت می نماید.

ساختمان سوم متعلق به یک کودکستان است که نمایی کاملا متحرک و رنگارنگ دارد. در این بنا بچه ها می توانند با چرخاندان پنل های چوبی، نمای مورد پسند خود را در ساختمان کودکستانشان بوجود بیاورند. این کودکستان خلاقانه در کشور اسلوونی قرار گرفته است.

در ادامه با نمونه های دیگر آشنا خواهید شد:

منبع: اتاق
انتشار: 6 آبان 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1325

به "نمای ساختمان مدرن و شیک با طراحی رنگارنگ و جذاب مدل 2015" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمای ساختمان مدرن و شیک با طراحی رنگارنگ و جذاب مدل 2015"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید