هدف مس در این فصل، کسب رتبه تک رقمی است

به گزارش آناسی، سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری پس از ملاقات مقابل تراکتور تبریز توضیحاتی را بیان نمود.

هدف مس در این فصل، کسب رتبه تک رقمی است

به گزارش خبرنگاران، محمد ربیعی، سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری پس از پیروزی مقابل تراکتور تبریز گفت: بازی که پنج گل دارد، برای بینندگان رضایت بخش است. کیفیت بازی در بعضی مواقع خیلی بالا بود و تراکتور هم نسبت به گذشته با تغییراتی مقابل ما ظاهر شد. در نیمه اول با وجود این که یک گل از حریف جلو افتادیم، اما خوب بازی نکردیم. در نیمه دوم بازی بهتری نسبت به حریف انجام دادیم، اما 2 گل نیز بر اثر اشتباهاتمان دریافت کردیم.

او ادامه داد: باید روی نقاطی که ممکن است ضریب خطای تیمی ما را کمتر نمایند، بیشتر کار کنیم و قطعا کار زیادی در پیش داریم. ملاقات بعدی ما مقابل تیم فجر سپاسی است و فقط به آن بازی فکر می کنیم. نباید توقعات از تیم را بالا ببریم. من از ابتدا گفته ام که هدف ما در این فصل کسب رتبه تک رقمی است. در سال اول هدف من بقای تیم در لیگ برتر بود که با لطف خدا این بقا همراه با کسب رتبه تک رقمی بود.

ربیعی در مورد مصدومیت میثم تیموری گفت: تیموری قبل از برخورد به تابلو های تبلیغاتی دچار پیچیدگی مچ پا شد و آسیب دید. او در هفته های اخیر بسیار خوب کار نموده است و پس از برطرف تورم پایش، عکسبرداری خواهد نمود و امیدوارم مشکل خاصی نداشته باشد.

ربیعی درباره داوری بازی بیان نمود: متاسفانه بازی کارت زردهای زیادی داشت، اما داور نزدیک به صحنه ها بود و بیشتر کارت های زردی نیز که به بازیکنان ما داد، درست بود.

بیشتر بخوانید

  • مس رفسنجان 3 - تراکتور تبریز 2 / سولدو مغلوب مسی ها شد
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 بهمن 1400 بروزرسانی: 12 بهمن 1400 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 2054

به "هدف مس در این فصل، کسب رتبه تک رقمی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدف مس در این فصل، کسب رتبه تک رقمی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید